لیست قیمت کاغذ دیواری

3
3952
لیست قیمت کاغذ دیواری
لیست قیمت کاغذ دیواری

لیست قیمت کاغذ دیواری

لیست قیمت کاغذ دیواری می تواند به شما در برآورد هزینه ها کمک نماید. اصولاهزینه نصب کاغذ دیواری ثابت است؛ آنچه متغییر است قیمت کاغذ دیواری می باشد. کاغذ دیواری به شکل متری یا رولی به فروش می رسد و عموما لیست قیمت بر اساس رول های 15-10 متری ارائه می گردد.

کاغذ دیواری های قابل شستشو در لیست قیمت کاغذ دیواری در صدر هستند. این کاغذ دیواری ها عموما سطحی از پی وی سی دارند.

کاغذ دیواری های گل برجسته و براق نیز در لیست قیمت، قیمتی متوسط و طرفدارانی بسیار دارد.

لیست قیمت کاغذ دیواری  بسیاری از شرکت ها همراه با ضمانت نامه اجرایی می باشد. از این رو مشتریان با خیالی آسوده دست به انتخاب می زنند.

با مشاهده لیست قیمت در سایت مهندسی ساز شاید بتوان گفت که دیوارپوش کاغذ دیواری از بقیه دیوارپوش ها مقرون به صرفه تر می باشد.

برخی از شرکت ها به حراج کاغذ دیواری مبادرت می ورزند که در اینصورت لیست قیمت  آن ها، حاوی قیمت های باور نکردنی می باشد.

مبدع کاغذ دیواری چینی ها هستند که هم اکنون لیست قیمت شان ارزان تر از هر جای دنیاست.

بهتر است کاغذ دیواری تمامی قسمت های ساختمان در هارمونی باشد، در اینصورت احتمالا لیست قیمت کاغذ دیواری منتخب شما نیز گزینه های قیمتی مشابه را به شما ارائه می دهد.

با صرف وقت و مرور لیست قیمت کاغد دیواری اکثریت شرکت ها، نتیجه بهتری خواهید گرفت.

لیست قیمت کاغذ دیواری
لیست قیمت کاغذ دیواری

چگونه لیست قیمت را به دست آوریم؟

یکی از راه های متداول رفتن به بازار و مشورت و خرید حضوری می باشد. روشی سنتی که اکثریت مردم به آن پایبند هستند. از جمله معایب این روش، وقت گیر بودن آن می باشد. و در صورتی که روند انتخاب به طول بیانجامد، احتمالا در بیشتر مواقع برای جلوگیری از اتلاف وقت دست به انتخابی ناصحیح می زنید.

راه دیگر سِرچ و خرید اینترنتی می باشد. با گذری در دنیای اینترنت قادر به کسب اطلاعاتی ارزشمند و دریافت لیست قیمت، تنها با چند کلیک ساده خواهید بود. که این روش خود نیز معایبی را در پی دارد. بزرگترین عیب چنین روشی این است که شما بدون دیدن و لمس یک کالا آنرا فقط از طریق اطلاعات درج شده خریداری می نمایید.

روشی که چندان توصیه نمی شود. چرا که در صورت عدم دلخواه بودن کالا، پُرسه مرجوعی نیز دردسرهای خود را در پی دارد.

ما به شما روش سوم را پیشنهاد می دهیم. روشی فوق العاده مطلوب که هم در وقت شما صرفه جویی می شود و هم از خرید کالایی که از نزدیک ندیده اید، سرباز می زنید.

با چند ساعت وقت می توانید تمامی اطلاعات مرتبط با رنگ، طرح، ویژگی ها، اصالت کالا و… بسیاری فاکتور های دیگر را از طریق اینترنت کسب نمایید.

پس از بررسی کامل لیست قیمت و دیگر فاکتورها به سراغ خرید حضوری بروید. در بسیاری از موارد شماره تماس مشاوره شرکت ها در پیج درج گردیده است. در اینصورت با گرفتن اطلاعات مورد نیاز، متریال خود را به صحیح ترین شکل ممکن و با فراغ بال انتخاب می نمایید.

پس از اتمام مرحله کسب اطلاعات، تنها در یک جلسه خرید خود را به شکل حضوری انجام می دهید. بدین صورت کاغذ دیواری متناسب با بودجه و سلیقه خود را خریداری خواهید نمود. از همه مهمتر اینکه جنس را از نزدیک دیده ، لمس و انتخاب می نمایید.

لیست قیمت کاغذ دیواری
لیست قیمت کاغذ دیواری

چگونه بدون سِرچ اینترنتی از لیست قیمت مطلع گردیم؟

گاهی اوقات فرد حتی امکان سِرچ و مشاوره را نیز ندارد؛ در اینصورت با قرار دادن آدرس ایمیل خود و درخواست دریافت ایمیل های شرکت عرضه کننده، تنها چک کردن ایمیل کافیست.

اگر جزء گروهی هستید که امکان سِرچ اینترنتی را دارند، با ما همراه شوید.

کاغذ دیوار ساخت ایران

در سال های اخیر شعار حمایت از تولید ملی بر سر زبان ها است. خرید کاغذ دیواری ایرانی نیز جزء حمایت از تولید ملی می باشد. در این بخش قیمت کاغذ مرغوب ایرانی ارائه خواهد گردید. محصولاتی که در لیست زیر ارائه می گردد، فاقد لایه پی وی سی بوده و به همین جهت غیر قابل شستشو می باشند.

1// دکوراتیو»» عرض 50سانتی متر، طول 0 متر، پوشش دهنده 5 متر مربع »»»54000 تومان

2// بی اند جی»» عرض 50 سانتی متر، طول 10 متر، پوشش دهنده 5 متر مربع»»»54000 تومان (شامل آلبوم کاغذ دیواری کودک نیز می باشد)

3// دووارا »» عرض 50 سانتی متر، طول 10 متر، پوشش دهنده 5 متر مربع»»»54000 تومان

لیست قیمت کاغذ دیواری
لیست قیمت کاغذ دیواری

کاغذ دیواری ساخت چین

همانطور که خاطرنشان گردید، چینی ها خود خالق کاغذ دیواری بوده اند. هم اکنون نیز بازار کاغذ دیواری، مانند بسیاری بازارهای دیگر در ید چینی ها است. تمامی محصولات لیست آتی دارای لایه پی وی سی و بنابراین قابل شستشو هستند.

لیست قیمت کاغذ دیواری
لیست قیمت کاغذ دیواری

1// گلوریا » عرض 50 سانتی متر، طول 10 متر »»165 هزار تومان

2// روما » عرض 50 سانتی متر، طول 10 متر»» 95 هزارتومان120

3//بهپاد » عرض 50 سانتی متر،طول 10 متر»»105 هزار تومان

4//  آریا » عرض 50 سانتی متر، طول 10 متر»»115 هزار تومان

5// لایف استایل»125 هزار تومان (میزان متراژ مانند بالا)

6// مِستروال» 125 هزار تومان

7// بیوتی » 140 هزار تومان

8// کِنزو » 115هزار تومان

9// سان مارینو » 145 هزار تومان

10// آماندا » 115 هزار تومان

11// جیسون » 170 هزار تومان

12// پیزا» 198 هزار تومان

13// اورست » 145 هزار تومان

14// سئول » 145 هزار تومان

15// کلاسوم » 160 هزار تومان

16// ریتا » 95 هزار تومان

17// کایسر» 118 هزار تومان

لیست قیمت کاغذ دیواری
لیست قیمت کاغذ دیواری

کاغذ دیواری  ساخت کره جنوبی

اخیرا کره جنوبی کاغذ دیواری ساخته شده از الیاف را به بازار ارئه داده است که با اقبال عمومی مواجه گردیده است. محصولات زیبای زیر نیز حاوی لایه پی وی سی و کاملا قابل شستشو می باشند.

1// آرت دکو» عرض 105 سانتی متر، طول 15.5 متر، پوشش 16.5 متر مربع» 620 هزار تومان

2// بیوتی فول» عرض 105 سانتی متر، طول 15.5»» 620 هزار تومان

3// آرت نوا » عرض 105 سانتی متر، طول 15.5 متر»» 415 هزار تومان

4// میوس »عرض 1متر، طول 16.5 متر»» 430 هزار تومان

5// سیمفونی » عرض 1 متر، طول 16.5 »» 380 هزار تومان

 

کاغذ دیواری چیست

کاغذ دیواری در واقع نوعی از پوشش های نهایی برو روی سطح اغلب دیوارها می باشند ، کاربرد های اداری مسکونی و در فروشگاه ها و  … مورد استفاده قرار میگیرد .

کاغذ دیواری طرح های مختلفی را شامل می شوند ، طرح دار بودن آن مزیت بالایی برای اجرا دارد.

تولید کاغذ دیواری به در فرم رولی و صنعتی به دویست سال اخیر محدود می شود اما در تاریخ کهن این چینی بودند که با ساقه های برنج اولین پوشش های دیواری را ابداع کردند به ۲۰۰۰ سال پیش برمیگردد.

شرکت مهندسی ساز برای اجرای کاغذ دیوار در پروژه های بزرگ شما اماده ارائه ی تمامی خدمات می باشد و سابقه ی اجرای پروژه های ۶۰۰۰ متری اداری مبتکران شریف و ۱۲۰۰۰ متری ساختمان صنعتی آمیژاد و  …. بهمراه پروژه های مسکونی را دارا می باشد .

برای اطلاع از جزییات با دفتر شرکت تماس بگیرید.

کاغذ دیواری به صورت متری‌ و یا رولی در بازار فروخته می شود که در حال حاضر با توجه به اجرا کاغذ های رولی طرفدار بیشتری دارند.

کاغذ دیواری
کاغذ دیواری

در خرید کاغذ دیواری می توان مدل های ساده و یا قابل شستوشوی انرا انتخاب کنید . مهندسی ساز توصیه میکند حتی اگر نیاز به شستوشو هم ندارید هم مدل قابل شستوشوی کاغذ را انتخاب کنید به دلیل کیفیت بهتر آن و اجرای بهتر و اینکه اگر درز چسب ها به مرور به سمت زرد رنگی رفته و شما بند ها رو با شوینده ی مخصوص می توانید تمیز و محو کنید.

کاغذ دیواری
کاغذ دیواری

لیست قیمت کاغذ دیواری

کاغذ دیواری ها اغلب با رول های ۴۵ سانتی و ۵۰ سانتی و ۸۰ سانتی و ۱۰۰ سانتی متری در بازار فروخته می شوند که با توجه به طرح بهتر است عرض بلند تر را انتخاب کنید ، بیشتر کاغذ های فروخته شده ادعای ترک و فرانسه بودن را دارا هستند ، توجه کنید که بهتر است شما قسمتی از کاغذ را لبه باز کنید و توجه به لایه های آن کنید و اینکه حتما الیاف کاغذ باید قابل رویت باشند

قیمت رول های ۵ متر مربعی کاغذ دیواری اغلب از ۱۰۰ هزار تومان  برای جنس ایرانی شروع شده و تا ۴۰۰ هزارتومان برای جنس مرغوب فرانسوی طرح دار وجود دارد البته قیمت های بالاتر با توجه به خاصیت های کاغذ در بازار موجود است ولی به شما توصیه میکنیم نیازی به هزینه های بالا نیست و به جای کاغذ اگر هرینه ی بالاتر میکنید سمت پتینه کاری و سنگ کاری بروید.

نمونه کار کاغذ دیواری
نمونه کار کاغذ دیواری

قیمت کاغذ دیواری سقفی

برای سقف هم می توان از این نوع پوشش استفاده کرد قیمت را در لینک زیر مشاهده کنید

قیمت کاغذ دیواری

برای مشاهده ی قیمت کاغذ دیواری چاپی ، قیمت کاغذ دیواری برجسته ، قیمت کاغذ دیواری طرح بامبو ، قیمت کاغذ دیواری سنتی و کاغذ دیواری الیافی به لینک زیر مراجعه کنید .

قیمت پوستر

پوسترها همان کاغذ دیوارهای طرح دار هستند که شکل ها و یا تابلو های خاص را در کاغذ در میاورند و برای یک دیوار از فضا مناسب می باشند. لطفا از شلوغ کردن فضا اجتناب کنید و یک دیوار را نهایتا پوستر کنید.

 

کاغذ دیواری اتاق کودک
کاغذ دیواری اتاق کودک

قیمت کاغذ دیواری اتاق بچه

برای اتاق های خاص خود بهترین متریال کاغذ دیواری می باشد حتی اگر قسمت های دیگر فضای شما متریال دیگری جز کاغذ است به شما توصیه میکنیم در اتاق ها از کاغذ برای تنوع استفاده کنید و بهترین رنگ ها طوسی و طیف رنگ های کمرنگ  می باشد.

کاغذ دیواری اتاق کودک
کاغذ دیواری اتاق کودک

 

مراحل تولید کاغذ دیواری

اما کاغذ دیواری چگونه تولید می شود ، مسلما مانندهر کاری ابتدا طراحی کاغذ دیواری را انجام می دهیم که با نرم افزارهای مربوطه طرح را رسم میکنیم و سپس ورق های کاغذی که بر پایه چوب می باشند سپس با حرارت بالا اکسیژن و اسید کلر و الیاف را به آن اضافه می کنیم و پوشش و رنگ و لاتکس و  … را اضافه می کنیم  و در انتها اگر کاغذ چاپ داشته چاپ مورد نظر را میزنیم در غیر این صورت با سرد کردن کار ساخت پایان می یابد .

کاغذ دیواری اتاق خواب
کاغذ دیواری اتاق خواب
کاغذ دیواری و طراحی داخلی با کاغذ دیواری
کاغذ دیواری و طراحی داخلی با کاغذ دیواری

کاغذ دیواری را از کجا بخریم

مسلما بازار های فیزیکی بسیاری در شهرهای ایران برای خرید وجود دارد اما مهندسی ساز بازار های دیجیتال را با توجه به قابلیت قیاس و اطمینان از بهترین قیمت پیشنهاد می دهد .

برای خرید لینک زیر را وارد شوید

روش های اندازه گیری کاغذ دیواری

برای انتخاب متراژهای درست کاغذ در سطح دیوار حتما باید ۲۵ درصد پرت را در آن لحاظ کنید بدلیل رولی بودن و پرت قسمت های بالا و پایین در نصب این عدد منطقی ترین عدد می باشد و به طور مثال برای ۱۰۰ متر دیوار شما باید ۱۲۵ مترمربع کاغذ دیواری خریداری کنید.

 

کاغذ دیواری اتاق حال
کاغذ دیواری اتاق حال

 

مراحل اجرای کاغذ دیواری

برای اجرای کاغذ دیواری با تلفن شرکت مهندسی ساز تماس حاصل نمایید اما برای اطلاع و اجرا مراحل زیر را باید انجام دهید

ابتدا باید سطح را تمیز و‌پاک کنید اگر کاغذ از قبل نصب شده کنده شده و بتونه کاری و زیر سازی روغنی برای آن انجام گیرد.

کاغذ دیواری و طراحی داخلی با کاغذ دیواری
کاغذ دیواری و طراحی داخلی با کاغذ دیواری

در اجرای کاغذ دیواری اگر زیر سازی کاغذ کامل نباشد در صورت مشکل بعدا کندن کاغذ سخت می شود توجه کنید که روی گچ حتی اگر نصاب توصیه کرد کاغذ نصب نکنید و حتما روغن کاری را انجام دهید .

برای نصب کاغذ دیواری حتما گچ کاری باید خشک شود و حداقل دو ماه بعد از گچ کاری شروع به نصب کاغذ کنید ، در غیر این صورت کاغذ شما نم داده و سبز و آبی رنگ می شود و مشکل های فراوانی رو‌برای شما ایجاد می کند ، در انتها در انتخاب نصاب همیشه دقت کنید و برای رولی ۵ تا ۱۰ هزار تومان اختلاف نصاب ضعیف تر را نپذیرید.

 

 

 

هزینه نصب کاغذ دیواری

در لیست بودجه بندی خود ، بخشی را به هزینه نصب کاغذ دیواری اختصاص دهید. گزینه ای که به ندرت در لیست قیمت عنوان می گردد. شاید فکر کنید که نصب کاغذ دیواری، قابل اهمیت نیست. در اینصورت بایستی تجدید نظر نمایید.

نصب کاغذ دیواری از آن دست خدماتی است که باید به کاردان سپرده شود. هم اکنون دستمزد نصب کاغذ دیواری بر مبنای رول های مورد استفاده حساب می شود. برای محاسبه دستمزد نصب از فرمول زیر بهره ببرید:

تعداد رول های مورد استفاده X 17 هزار تومان = دستمزد نصب

شایان ذکر است که دستمزد نصب زیر 10 رول برابر با 10 رول محاسبه می شود. یعنی مثلا اگر ساختمان شما نیاز به 7 رول کاغذ دیواری داشته باشد، دستمزد 10 رول از شما اخذ می گردد.

لیست قیمت کاغذ دیواری
لیست قیمت کاغذ دیواری

لباسی جدید به تن دیوارهایتان بپوشانید

شاید بسیاری از ما با شنیدن تغییرات داخلی، ذهنمان سریعا به سمت نقاشی مجدد دیوارها برود. اما بایستی دیدمان را وسیعتر کنیم و گزینه های دیگر را نیز در لیست تغییرات بیافزاییم. یکی از گزینه ها می تواند اخذ لیست قیمت باشد. گزینه ای که این روزها مقرون به صرفه نیز است. به دیدمان وسعت ببخشیم. سپاس از همراهی تان.

3 نظرات

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید