طراحی داخلی لوکس آرایشگاه زنانه

3
900
طراحی داخلی لوکس آرایشگاه زنانه
طراحی داخلی لوکس آرایشگاه زنانه

طراحی داخلی لوکس آرایشگاه زنانه : لوکس بودن این نیست که وسایل زرق و برق دار در آرایشگاهت داشته باشی، مدیر یک آرایشگاه لوکس و باکلاس میداند که با یک مشتری چگونه برخورد کند و شرایط رفاهی او را چطور فراهم کند. صاحبان آرایشگاه های درجه یک جهان علاوه بر کیفیت خدمات، امکانات رفاهی و راحتی فضای آرایشگاه را از دلایل اصلی موفقیت خود می دانند.

طراحی داخلی لوکس آرایشگاه زنانه : آرایشگاه ها جزء مکان هایی هستند که زیبایی و جذابیت دکوراسیون داخلی آن ها بیش از هر فضای دیگری مورد توجه مشتریان قرار می گیرد. طراحی داخلی لوکس آرایشگاه زنانه از اهمیت زیادی برخوردار است و در بسیاری از موارد موفقیت یک آرایشگر در جذب مشتری های بیشتر از اینکه مدیون هنر و کار آرایشگر باشد مدیون زیبایی و جذابیت طراحی داخلی آرایشگاه است. طراحی منحصر به فرد و متفاوت برای طراحی داخلی آرایشگاه زنانه از اهمیت زیادی برخوردار است و بیشتر آرایشگر ها قبل از شروع کار و یا بعد از گذشت مدت زمانی از شروع کار خود اقدام به ایجاد و یا تغییر دکوراسیون داخلی آرایشگاه می کنند و سعی دارند تا دکوراسیون آرایشگاه خود را به بهترین شکل طراحی کنند.

طراحی داخلی لوکس آرایشگاه زنانه
طراحی داخلی لوکس آرایشگاه زنانه

لوکس ترین ایده پردازی ها : طراحی داخلی لوکس آرایشگاه زنانه را باید بسیار دقیق و ریز بینانه طراحی کرد. طراحی و ایده پردازی سقف یکی از مهم ترین اصول طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه به شمار می آید؛ زیرا نور پردازی که سبب زیبا سازی و لوکس شدن فضا می شود و با این مکان ارتباط مستقیم دارد. بهره گیری از تهویه و هواکش مناسب باید از طریق سقف و یا پنجره های مجاور صورت بگیرید که قطعا باید با روکش خوب صورت بگیرد تا از زیبایی سالن کم نشود و نور مورد نیاز برای کارهای آرایشی بهداشتی باید به خوبی فراهم شود که این امر نیز مرتبط با دیزاین و دکوراسیون سقف آرایشگاه زنانه است. در نهایت باید بگویم توجه به هارمونی رنگ فضا از سقف، دیوار پوش و کف پوش صورت می گیرد که با در نظر گرفتن این سه نقطه به راحتی می توان دکور آرایشگاه زنانه را با آخرین متدهای روز دنیا به انجام رساند. سپس در کنار این سه اصل اساسی دکور آرایشگاه زنانه را با میز و صندلی، تخت، دوش، آینه، صندلی های راحتی و بسیاری گزینه های انتخابی دیگر به انجام رساند.

طراحی داخلی لوکس آرایشگاه زنانه
طراحی داخلی لوکس آرایشگاه زنانه

☆ در طراحی سالن های آرایش و زیبایی مهمترین نکته استفاده مناسب و بجا از رنگ هاست. معمولا تلفیق ۲ رنگ سفید و صورتی یا سفید و بنفش، زیبایی خاصی به این فضا می بخشد. اما چرا رنگ صورتی؟ دلیل این امر کاملا واضح و مشخص است. رنگ صورتی پر نفوذترین و جذاب ترین رنگ در بین تمامی رنگ های مورد علاقه بانوان است.

☆ بخش پذیرش : اگر می خواهید آرایشگاهتان بیشتر از قبل مورد توجه قرار گیرد، یک بخش به نام “پذیرش” اضافه کنید. این عمل علاوه بر بزرگ جلوه دادن آریشگاه و لوکس و باکلاس نشان دادن آن ، باعث ایجاد نظم در این محیط می گردد.

☆ فضایی را برای اتاق عروس و چند همراه در نظر بگیرید. در این خصوص می توانید از مبلمان لوکس برای زیباتر شدن این فضا استفاده کنید.

☆ یادتان باشد اتاق عروس باید زیباترین و جذاب ترین نقطه آرایشگاه باشد. ترکیب رنگ های سفید و طلایی این محیط را بیش از هر رنگ دیگری رویایی و شگفت انگیز می کند.

☆ قطعا ممکن است تعداد مشتریان زیاد باشد، پس فضایی جهت نشستن مشتریان فراهم کنید. چه بهتر که این فضا به شکلی باشد تا مشتریان با یک دیگر گپ بزنند تا بدین طریق زمان با سرعت بیشتری سپری گردد.

☆ یک لوستر بسیار زیبا در مرکزیت و محل نشیمن مشتریان، این سالن را بیش از پیش زیبا کرده است. می توانید از لوسترهای لوکس برای طراحی داخلی آرایشگاه استفاده کنید.

☆ بهره گیری از تهویه و هواکش مناسب باید از طریق سقف و یا پنجره های مجاور صورت بگیرید که قطعا باید با روکش خوب صورت بگیرد تا از زیبایی سالن کم نشود و نور مورد نیاز برای کارهای آرایشی بهداشتی باید به خوبی فراهم شود که این امر نیز مرتبط با دیزاین و دکوراسیون سقف آرایشگاه زنانه است.

طراحی داخلی لوکس آرایشگاه زنانه
طراحی داخلی لوکس آرایشگاه زنانه

مدل میزهای آرایش مدرن و لوکس

انتخاب طرح و رنگی مناسب برای میز مخصوص آرایش یکی از مهم ترین نکاتی است که باید مورد توجه قرار بگیرد. توجه داشته باشید که رنگ میز مخصوص آرایش باید با سایر رنگ های موجود در اتاق دیگر آرایشگاه هم خوانی داشته باشد و علاوه بر این انتخاب رنگ های متضاد با دکوراسیون برای میزهای آرایش ممکن است زیبایی آرایشگاه شما را بر هم بزند. اگر تمایل دارید فضایی آرامش بخش را در آرایشگاه تان ایجاد کنید بهتر است میزهای آرایش را از بین رنگ های ملایم انتخاب کنید. میزهای آرایش با رنگ کلاسیک و رنگ چوب هم می توانند انتخاب ایده آل و مناسبی باشند. ابعاد میز های آرایش نیز یکی دیگر از نکاتی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

 برای داشتن یک آرایشگاه لوکس بهترین شیوه نورپردازی را داشته باشید :  در سالن های زیبایی که دقت و حساسیت کار حرف اول را میزند میبایست نور به اندازه کافی ودر حد متناسبی در فضا حاکم باشد. چرا که نبود نور و روشنایی متناسب علاوه بر اینکه که سر زنده ای و شادابی فضا می کاهد، باعث آزار چشم پرسنل سالن و مشتریانی که ساعت ها منتظر وساکن روی صندلی نشسته اند میشود. از این رو نور در سالن های زیبایی جزء ابزار کارمحسوب میشود، و حائز اهمیت است. پس با نور پردازی درست و اصولی فضای آرامش بخش و جذابی را برای همه افراد حاضر در سالن ایجاد خواهد شد. درواقع یکی از اصلی ترین گزینه های دکوراسیون نورپردازی و روشنایی محیطی است. نور لازمه ای ست ، برای داشتن دقت کافی در انجام کارهای همانند رسیدگی به زیبایی بصری، نور کافی ومناسب باعث میشود. هیچ چیز از دید ما پوشیده نباشید. برای انتخاب رنگ نور بهترین گزینه استفاده از هر دو رنگ زرد و سفید است. چرا که رنگ پوست را بهتر نشان می دهد. برخی از سالن ها لامپ های حبابی در اطراف آینه نصب می کنند. پس بهتر است، بجای استفاده از لوستر های گران قیمتی که صرفا جلوه و زیبایی دارند، نه نور دهی لازم از مدل های مختلف حباب و متناسب با دکوراسیون در محل های که دکور کار تعیین و طراحی میکند، استفاده کرد. درست مثل آینه هایی که گریمورهای سینمایی دارند ، این سبک بیشتر در سالن های آرایشی اروپایی دیده می شود. اما در کشورهای آسیایی نصب نور در سقف کاربرد بیشتری دارد. پس شیوه اجرای نور پردازی مدرن را از طراحان ما بخواهید.

طراحی داخلی لوکس آرایشگاه زنانه
طراحی داخلی لوکس آرایشگاه زنانه

 داشتن کادری خوش برخورد و مودب در آرایشگاه لوکس بسیار مهم است!!!

در انتخاب پرسنل حساسیت ویژه ای داشته باشید. افرادی انتخاب کنید که احترام به نظر مشتری و صبور بودن را سرلوحه کارشان قرار داده اند زیرا اغلب آرایشگاهها در این مورد ضعیف هستند. منشی سالن زیبایی مهمترین نقش را در جذب مشتری ایفا می کند زیرا اولین نفری است که مشتری با او روبرو می شود بنابراین استخدام یک منشی خوش صحبت و خوش صدا می تواند تاثیر مستقیمی بر موفقیت شما در جذب مشتری داشته باشد. و همچنین شناخت آرایشگاه شما به عنوان آرایشگاه باکلاس و عالی می باشد.

▪ پوشیدن لباس فرم و ایجاد نظم شغلی : مرتب بودن پرسنل به لحاظ ظاهر و پوشیدن لباس فرم با رنگ یکسان، شما را یکپارچه و یک صدا نشان می دهد. رعایت کردن این موارد بار روانی خوبی بر مشتری ایجاد می کند ضمن اینکه در مقوله بازاریابی دهان به دهان بسیار تاثیرگذار است.

▪ ارائه خدمات مدرن و با کیفیت : ارائه خدمات مدرن و با کیفیت در طراحی داخلی لوکس آرایشگاه زنانه بسیار مهم می باشد‌. اگر خدمات مدرن و کم یاب ارائه کنید یا از جدیدترین متدهای روز دنیا بهره بگیرید مطمئن باشید می توانید خیلی زود کسب شهرت کنید. اغلب خانمها بدنبال آرایشگاهی هستند که خدمات جدید و با کیفیت مطلوب ارائه نماید. حتی اگر لازم است برای گذراندن دوره های جدید آرایشگری هزینه کنید اینکار را انجام دهید زیرا برای کسب شهرت و برند شدن، پیشگام بودن حرف اول را می زند.

▪ داشتن برنامه کاری مشخص : داشتن یک برنامه کاری که به آن متعهد باشید می تواند باعث جذب مشتری شود. اگر هم اکنون برنامه مشخصی دارید سعی کنید آنرا دقیق تر تنظیم کنید، برنامه کاری شما باید بگونه ای باشد که به هیچ وجه باعث تلف شدن وقت مشتری نشود. به مشتریان خود تا آنجا که می توانید تخفیف دهید و حتی یک سری از کارهایشان را رایگان انجام دهید، با اینکار مشتریان خود را وادار میکنید مجددا به آرایشگاه شما باز گردند.

▪ اخلاق آرایشگر در یک آرایشگاه لوکس و به روز : داشتن اخلاق خوب و برخورد مناسب، از مهمترین خصوصیات آرایشگر آرایشگاه عروس است. لازم است هنگامیکه برای دیدن نمونه کارها می روید حتما به برخورد آرایشگر با پرسنل و سایر مشتریان توجه کنید. در انتخاب یک عروس سرا، اخلاق میکاپ آرتیست فوق العاده اهمیت دارد تا بتوانید به او اعتماد کنید. همچنین باید حوصله ی کافی برای تغییرات حین میکاپ را داشته باشد.

طراحی داخلی لوکس آرایشگاه زنانه
طراحی داخلی لوکس آرایشگاه زنانه

انتخاب رنگ در طراحی داخلی آرایشگاه زنانه

انتخاب رنگ مناسب برای دکوراسیون داخلی آرایشگاه از اهمیت زیادی برخوردار است انتخاب رنگ های تیره برای فضای آرایشگاه مناسب نیست زیرا این رنگ ها باعث کوچکتر به نظر رسیدن فضای آرایشگاه می شود، برای اینکه مشتریان در محیط سالن شما احساس راحتی و آسایش بیشتری کنند بهتر است از ترکیب رنگ های ملایم در آرایشگاه های زنانه استفاده کنید.

▪▪▪ برای طراحی داخلی آرایشگاه زنانه سه اصل مهم باید حتما رعایت شود، ایجاد تم رنگی، نور پردازی و ایده پردازی که با توجه به تنوع در دکوراسیون و دکور آرایشگاه زنانه صورت می گیرد.همه این موارد منجربه رضایت مندی و جذب بالای مشتریان می باشد و ارتباط مستقیمی با طراحی دکوراسیون داخلی آرایشگاه ها دارد. ▪▪▪

3 نظرات

  1. طراحی دکوراسیون سالن های آرایشی لوکس مثل سالن زیبایی گیوا ، سالن زیبایی لیلی و … رو هم قرار بدید واقعاً طراحی های جذابی داشتند

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید