دکوراسیون داخلی ۲۰۱۹

0
124
دکوراسیون داخلی ۲۰۱۹

 

حتما نیازی نیست مبلمانتان از بهترین جنس باشد ، یا وسایل خانه اتان از بهترین برند.  اما می توان با کمی تبحر در دکوراسیون داخلی ، چیدمانی بی نقص و با به  کار بردن ماهرانه ی رنگ ها تغییری زیبا و هماهنگی بینظیری خلق کرد.

دکوراسیون داخلی ۲۰۱۹

دکوراسیون داخلی ۲۰۱۹: هماهنگ کردن کردن تمام اچرای منزل به منظور جلوه دادن به وسایل منزل و رنگ ها و … را دکوراسیون داخلی منزل می گویند. که باید در قسمت های مختلف منزل به صورت هنرمندانه اجرا شود. در دکوراسیون منزل باید سبک های مختلف و ریزه کاری های خاص به کار برده شود و معمولا بطور مرتب دچار تغییر هم می شود. در این مطلب ایده هایی برای دکوراسیون منزل سال ۲۰۱۹ را برای شما آماده کرده ایم. برای طراحی دکوراسیون داخلی ۲۰۱۹ از طرح های کلاسیک و نیز مدرن می توانید بهره ببرید و انتخاب این نوع طرح ها به سلیقه شما بستگی دارد. طراحی خوب و بدون نقص دکوراسیون داخلی منزل کار آسانی نیست و برای ایجاد دکوراسیونی زیبا در فضای منزل شما باید از چیدمانی استفاده کنید که پیش تر به مرحله اجرا رسیده باشد.

▪ طراحی دکوراسیون پذیرایی ۲۰۱۹ : می توان گفت قسمت پذیرایی منزل مهمترین بخش در هر خانه است و طراحی دکوراسیون این قسمت بسیار حساس است و باید بسیار دقت کنید. برای داشتن فضایی شیک و زیبا در سالن پذیرایی باید وسایل طوری منظم و کاربردی بچینید که بتوانید از رنگ های شیک و زیبا برای طراحی سالن پذیرایی استفاده کنید. یکی از اجزای مهم دکوراسیون داخلی، مبلمان است که نوع آن و رنگ ان بر دیزاین داخلی سالن پذیرایی بسیار تاثیرگذار است پس بهتر است بهترین رنگ و طرح را با شیوه هوشمندانه برای این بخش انتخاب کنید. میز تلویزیون، فرض و پرده وسایل کاربردی در سالن پذیرایی هستند که شما باید در اینتخاب این وسایل بسیار دقت کنید تا سالن پذیرایی با نشاطی داشته باشید. یکی از نکات مهم دیگر سالن پذیرایی، نورپردازی است که باید مورد توجه قرار بگیردو برای تزیین این بخش از خانه باید از انواع وسایل دکوری و ابلوهای هنری نیز استفاده کنید.

▪ طراحی دکوراسیون اتاق خواب ۲۰۱۹ : خصوصی ترین بخش یک خانه اتاق خواب است که باید طراح این بخش به سلیقه خودتان باشد و به نظر فردی که قرار است از اتاق خواب استفاده کند باید اهمیت داد. سبک دکوراسیون و چیدمان اتاق خواب بهتر است با توجه به سبک دکوراسیون سایر بخش های منزل انتخاب شود. یکی از ضروری ترین وسایل در اتاق خواب، سرویس خواب است که باید در انتخاب سرویس خواب برای دکوراسیون اتاق خواب یک نفره و دو نفره بسیار دقت کنید. سرویس خواب از ضروری ترین وسایل در فضای اتاق خواب است و بهتر است شما در انتخاب سرویس خواب برای دکوراسیون اتاق خواب های یک نفره و دو نفره دقت لازم را به خرج دهید.  انتخاب فرش و پرده ای مناسب برای فضای خواب یکی دیگر از نکاتی است که باید مورد توجه قرار بگیرد تا فضایی شیک و متفاوت در فضای اتاق خواب منزل شما ایجاد شود.

دکوراسیون داخلی ۲۰۱۹
دکوراسیون داخلی ۲۰۱۹

▪ طراحی دکوراسیون آشپزخانه ۲۰۱۹ : آشپزخانه فضایی از منزل است که کدبانوی خانه بیشتر وقت خود را در آنجا سپری می کند بنابراین بهتر است دکوراسیون آشپزخانه را به شیوه ای کاربردی و متفاوت طراحی کنید. چیدمان وسایل آشپزخانه یکی از مهم ترین نکاتی است که باید به آن توجه داشته باشید زیرا چیدمان وسایل به شیوه ای منظم و کاربردی باعث می شود تا فضای آشپزخانه مرتب و منظم تر به نظر برسد. انتخاب رنگ کابینت و رنگ سایر وسایل مورد نیاز در فضای آشپزخانه و طراحی نورپردازی آشپزخانه از دیگر نکاتی هستند که باید مورد توجه قرار بگیرند.

▪ طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی ۲۰۱۹ : بر خلاف گذشته امروزه به طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی اهمیت زیادی داده می شود و بهتر است شما بعد از طراحی دکوراسیون قسمت های مختلف منزل خود دکوراسیونی شیک و در عین حال کاربردی را در فضای سرویس بهداشتی ایجاد کنید. برای طراحی دکوراسیون حمام می توانید از انواع دکوراسیون داخلی مدرن یا کلاسیک استفاده نمایید که بهتر است برای انتخاب سبک دکوراسیون حمام به سبک دکوراسیون کلی منزل خود توجه نمایید. انتخاب طرح کاشی حمام و رنگ های مورد استفاده در فضای حمام از اهمیت زیادی برخوردار است و اگر فضای حمام منزل شما کوچک است بهتر است از کاشی های بزرگ با رنگ های روشن برای طراحی داخلی حمام استفاده نمایید تا فضای این بخش از منزل تان بزرگ و دلبازتر به نظر برسد.

دکوراسیون داخلی ۲۰۱۹
دکوراسیون داخلی ۲۰۱۹

در سال ۲۰۱۹ از چوب به صورت گسترده در طراحی داخلی حمام استفاده می شود و طراحان داخلی بر این باور هستند که چوب عاملی برای ایجاد گرما و راحتی در فضای حمام است و علاوه بر این طراحی دکوراسیون حمام با چوب با اغلب سلیقه ها سازگار است همچنین اگر شما تمایل دارید فضای حمام منزل تان مدرن و شیک باشد بهتر است از رنگ های روشن نظیر سفید در کنار این متریال استفاده نمایید. برای ایجاد فضایی آرامش بخش و با نشاط در حمام می توانید از رنگ مرجانی که در سال ۲۰۱۹ به عنوان رنگ سال شناخته شده است استفاده کنید که بهتر است رنگ کمد و رنگ آمیزی دیوارها و اکسسوری هایی نظیر حوله و … را از بین طیف های مختلف رنگ مرجانی انتخاب کنید.

استفاده از رنگ‌های طبیعی در دکوراسیون داخلی ۲۰۱۹

بدون شک رنگ‌ها تأثیر بسیار زیادی در دکوراسیون داخلی هر فضا می‌گذارند. امروزه اکثر افراد با سلیقه‌های متفاوت گرایش بیشتری به سمت رنگ‌های طبیعی دارند و دوست دارند فضای زندگی خود را به محیطی که منعکس شده از زمین است، انتقال دهند. مخلوطی از بژ و خاکستری که جزء رنگ‌ها خنثی هستند و رنگ‌های غنی‌تر همانند سبز گرم، آبی پر رنگ و قرمز مایل به قهوه‌ای از دسته رنگ‌های طبیعی هستند که در سال ۲۰۱۹ در دکوراسیون داخلی استفاده می‌شود.

استفاده از کاغذ دیوارهایی با رنگ‌های پر رنگ در دکوراسیون داخلی سال ۲۰۱۹ :  کاغذ دیواری‌هایی با زمینه رنگ‌های پر رنگ در دکوراسیون سال ۲۰۱۹ بیشتر بکار برده می‌شوند. به طور کلی با استفاده از کاغذ دیواری‌هایی با طرح گل‌ها، پرندگان، ابرها و … می‌توان یک نقطه کانونی جدید در دکوراسیون داخلی خانه ایجاد کرد.

دکوراسیون داخلی ۲۰۱۹
دکوراسیون داخلی ۲۰۱۹

رنگ سال ۲۰۱۹ در دکوراسیون منزل

بسیاری از افرادی که به مد و فشن علاقه دارند ماه هاست که منتظر اعلام رنگ سال ۲۰۱۹ هستند تا بتوانند از آن رنگ در تیپ ، استایل و دکوراسیون منزل شان استفاده کنند. موسسه پنتون رنگ سال ۲۰۱۹ را که رنگ جذابی هم هست، رنگ مرجانی زنده رنگی است که موسسه پنتون به عنوان رنگ سال ۲۰۱۹ معرفی کرده است. رنگ مرجانی زنده را میتوان جزو طیف های رنگ نارنجی دانست که که به مقدار بسیار کم ته رنگ طلایی در خود دارد که میتوان گفت گرما را منعکس میکند. طبق گفته های موسسه پنتون، رنگ سال ۲۰۱۹ نماد شادی و خوش بینی است و میتوان آن را عاملی برای ایجاد گرما و صمیمیت بیشتر بین افراد دانست. استفاده از رنگ مرجانی در دکوراسیون منزل میتواند خانه ای شاد و پر از انرژی مثبت به شما ببخشد پس حتما از رنگ سال ۲۰۱۹ در دکوراسیون و دیزاین منزل تان استفاده کنید.

رنگ مرجانی زنده در کنار رنگ های سرد و خنثی مانند سفید، طوسی و آبی معجزه میکند و احساس گرمابخش و خوشایندی ایجاد میکند. اگر از رنگ مرجانی در کنار رنگ های تیره استفاده کنید جذابیت بصری قدرتمندی در دکوراسیون منزل به وجود می آورد. مرجانی رنگی است که می توانید آن را با انواع رنگ ها هماهنگ و ست کنید. اگر اهل ریسک هستید پیشنهاد ما به شما این است که یکی از دیوار های منزل تان را به رنگ مرجانی درآورید با این کار خانه ای مد روز و منحصر به فرد خواهید داشت.

سبک آمبره در دکوراسیون داخلی ۲۰۱۹ :  یکی از سبک‌های پرطرفدار رنگ‌آمیزی در دکوراسیون داخلی سبک آمبره است که طرفدارهای زیادی دارد و یکی از سبک‌هایی است که در سال ۲۰۱۹ از آن استفاده می‌شود. Ombre در دکوراسیون داخلی یک روند جدید است که بر اساس یک رنگ از تناژ و طیف رنگی تیره به روشن و از یک رنگ به رنگ دیگر تغییر می‌کند و طیفی از رنگ‌هایی را تشکیل می‌دهد که بسیار جذاب هستند و زیبایی خاصی به دکوراسیون خانه شما می‌دهند. برای اجرای این سبک نیاز به مهارت خاصی است که ما به شما توصیه می‌کنیم از کمک افراد حرفه‌ای و با تجربه غافل نشوید.

گیاهان سبز در دکوراسیون داخلی ۲۰۱۹ : از دیگر تزئیناتی که در سال ۲۰۱۹ مورد توجه قرار می‌گیرد استفاده از گیاهان سبز در دکوراسیون داخلی است که روز به روز طرفدارهای زیادی پیدا می‌کند. طراحان داخلی معتقد هستند که گیاهان برای سلامتی مفید هستند و به تمیز کردن هوا در داخل خانه کمک می‌کنند. گیاهان آلاینده‌های هوا را جذب و رطوبت را تنظیم می‌کنند. قرار دادن گیاهان سبز در دکوراسیون یک روش کم‌هزینه برای اضافه کردن رنگ به داخل خانه است.

استفاده از نقوش هندسی در دکوراسیون داخلی سال ۲۰۱۹ : اگر چه در سال ۲۰۱۷ استفاده از نقوش هندسی را بر روی کوسن‌ها و فرش‌های مورد استفاده در دکوراسیون داخلی دیده‌ایم اما این بار در سال ۲۰۱۹ استفاده از نقوش هندسی بر روی کاشی‌ها، کاغذدیواری‌ها دیده می‌شود. تمرکز بر روی چیدمان دکوراسیون از روی لوازم جانبی، مبلمان‌ها و رنگ دیوارها خارج می‌شود و در سال جدید، کف‌پوش‌ها و سقف‌ها در طراحی دکوراسیون داخلی مورد توجه قرار می‌گیرند.

دکوراسیون داخلی ۲۰۱۹
دکوراسیون داخلی ۲۰۱۹

دکوراسیون به سبک قومی، قبیله‌ای در دکوراسیون داخلی سال ۲۰۱۹ : امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی، تمام انسان‌های جهان تنها با یک کلیک می‌توانند از سبک و دکوراسیون زندگی افراد مختلف در گوشه و کنار دنیا آگاه شوند. برخی از برجسته‌ترین طراحی‌ها و دکوراسیون‌های جدید از فرهنگ‌های آسیایی و آفریقایی الهام گرفته شده است. این سبک‌ها این روزها در بسیاری دکوراسیون‌های داخلی، مرسوم شده و در سال ۲۰۱۹ هم بیشتر شاهد آن‌ها خواهیم بود.

▪▪▪ حتما یادتان می آید که خانه های قدیمی کاغذ دیوارهایی با طرح های گل داشت. این طرح ها در سال ۲۰۱۹بار دیگر توجه طراحان دکوراسیون را به خود جلب کرد. بنابراین اگر به فکر تغییر کاغذ دیواری تان هستید، می توانید به طرح های گلدار فکر کنید. البته از آنجا که این مدل بسیار شلوغ است، بهتر است که تنها یک یا دو دیوارتان را برای آن انتخاب کنید. سپاس از همراهیتان ▪▪▪

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید