گروه بازسازی خانه

0
317
گروه بازسازی خانه
گروه بازسازی خانه

گاهی بازسازی  یه خونه میتونه بهتر از تخریب و ساخت دوباره اون خونه باشه، به شرط داشتن تیم حرفه ای که سرشار از تجربه های کاربردی و اتفاق های قشنگ باشه

گروه بازسازی خانه

گروه باسازی خانه: برای اینکه یه  خونه شیک و زیبا داشته باشین حتما نیاز نیست که اونو تخریب کنین و دوباره از نو بسازین. شما می تونید با صرف هزینه ی کمتر و تو زمان کوتاه تر خونه رو بازسازی کنین. بازسازی خونه می تونه موجب ایجاد تغییرات زیادی تو ظاهر و تاسیسات یه خونه بشه. از طرف دیگه بازسازی خانه ارزش اون رو بیشتر می کنه و اگر قصد فروش اون رو داشته باشید قیمت خونه شما نسبت به قبل از بازسازی قطعن افزایش قابل توجهی میکنه بازسازی خونه موجب بالا رفتن کیفیت زندگی ساکنان اون میشه و فضای مناسب تر و راحت تری رو در اختیار اونها قرار میده،  هر ساله خیلی از افراد به فکر بازسازی خونه ی خود می افتن. این بازسازی ها می تونه به صورت کلی انجام شه یا فقط بخش مشخصی از خونه رو شامل بشه. واسه گرفتن نتیجه خوب و دلخواه باید اصول بازسازی ساختمان رو رعایت کنین. قبل از اقدام به بازسازی خونه و ایجاد تغییرات تو دکوراسیون حتما با افرادی که تو این زمینه فعالیت می کنن و دارای تجربه و تخصص کافی هستن مشورت کنین. گروه معماری و طراحی دکوراسیون داخلی آواک با داشتن سابقه ای درخشان در زمینه بازسازی خانه های ویلایی و آپارتمانی می تونه  به شما برای داشتن محیط زندگی رویایی کمک کنه.

 گروه بازسازی خانه

اصولا بازسازی خونه باید توسط شرکتهایی انجام بشه که تو این زمینه سابقه و تجربه کافی رو داشته باشن و همچنین ایده های زیادی هم تو دستشون باشه ، البته شما هم به عنوان کسی که میخاید بازسازی خونه تون رو بسپارید به دست یه گروه باسازی خانه حرفه ای باید دقت داشته باشید که هر شرکت ساختمانی قابل اطمینان نیست. بازسازی کار بسیار حساسیه که تو این کار مجریان و کننده های کار باید ایده های زیادی داشته باشن تا با ایده های متنوعی که دارن بتوانن جوابگوی سبک زندگی و سلیقه های متفاوت مشتریانشون باشن. یک شرکت خوب و قوی تو این زمینه باید حتما از متخصصان تحصیل کرده و با تجربه استفاده کنه، تا مراحل بازسازی به خوبی  و درستی پیش بره.

دیدن نمونه کارهای قبلی معیار انتخاب گروه بازسازی خانه : اولین کاری که یه مشتری برای انتخاب  یه شرکت بازسازی منزل یا یه تیم حرفه ای بازسازی میتونه انجام بده  و از اون کمک بگیره؛ دیدن نمونه کارهای قبلی و یا پروژهای در حال کار اون تیمه،  این کار کمک بسیار زیادی به شما میکنه،  این کار رو اکثر شرکتها با عکس به شما نشان میدن. اما اگر شما حضورا به محل پروژه برید مطمئنا کمک بسیار بیشتری به شما میکنه. و بهتر میتونین تصمیم بگیرین که کدوم رو برای بازسازی انتخاب کنین.

گروه بازسازی خانه
گروه بازسازی خانه

معیار  قیمت : دومین فاکتور خیلی مهم تو انتخاب شرکت بازسازی منزل یا( گروه باسازی خانه ) مقایسه قیمتها هست.قیمت از جمله موارد خیلی مهمه که مشتری باید به اون توجه زیادی بکنه. پس شرکتی رو انتخاب کنین که قیمتهای منطقی را به شما اعلام کنه.البته باید این نکته رو هم متذکر بشیم که انتخاب مصالحی که شما میخاید کار کنین در قیمت نهایی تاثیر زیادی داره. افرادی هستن که میخان بازسازی منزلشون با اجناس درجه یک و گرون قیمت انجام بشه و البته افرادی هم هستن که مایلن پروژ ه اونها با هزینه کمتری جمع شه.

تیم و پرسنل معیار انتخاب شرکت بازسازی خانه

تیم و گروهی که تو یه شرکت کار میکنن و وظیفه پیش بردن کار رو به عهده دارن. باید تو کارشون تسلط کافی داشته باشن.  در بعضی از شرکتها مشاهده شده  که اونها از افراد ناشی و غیر حرفه ای استفاده میکنن و این مسئله بسیار تاسف باره و در نتیجه نهایی تاثیر مخربی رو میگذاره، یه شرکت قوی باید از یه تیم مجرب ؛تحصیل کرده و با تجربه برخوردار باشه.

سعی کنید در ابتدا مدت زمان کار رو با شرکت تعیین کنین. چون بسیاری از شرکت ها برای سود بیشتر چند پروژه رو با هم پیش میبرن و این کار سبب طولانی تر  شدن زمان و کند پیش رفتن کارتون میشه، و البته دقت مجریان تو بحث های مختلف کار به مراتب پایین میاد.

اقدامات گروه بازسازی خانه

اقداماتی که یه گروه حرفه ای بازسازی باید انجام بده تا یه پروژه رو با موفقیت به اتمام برسونه،این مواردیه که در پایین ذکر کردیم، البته به کاربردن یه مرحله یا چند مرحله با هم بستگی به اون مقدار نیازی هست که به باسازی خونه احساس میشه. اقدامات اولیه پروژه عبارتند از :

باسازی ساختمان :

۱- بازدید از پروژه

۲- مشاوره رایگان و ارائه طرح در زمینه بازسازی و نوسازی، هوشمند سازی و دکوراسیون داخلی

۳- ارائه قیمت رقابتی

۴- بستن قرارداد و دریافت پیش پرداخت

۵- اجرای پروژه

بازسازی و نوسازی :

۱- تخریب ثابتی های سقف ( گنبدهای سقف، نور مخفی،…)

۲- تخریب دیوار های حمال و ثابت ( آشپزخانه، اتاق ها، ستون ها، … )

۳- تخریب کف آشپزخانه، سقف آشپزخانه

۴- تخریب کف سرویس ها، سقف یرویس ها

گروه بازسازی خانه
گروه بازسازی خانه

۵- تخریب چهارچوب ها ( درب اتاق ها ، درب سرویس ها ، درب ورودی ، پنجره ها )

۶- تخریب مسیر لوله کشی آب

۷- تخریب مسیر لوله کشی گاز

۸- تخریب مسیر لوله و اتصالات سیستم های سرمایش و گرمایش

۹- تخریب مسیر سیم کشی تجهیزات خانه هوشمد (BMS)

۱۰- تخریب مسیر برق کشی

۱۱- تخریب مسیر کانال کشی کولر

۱۲- لوله باز کنی و تخلیه چاه

بازسازی و نوسازی تاسیسات ساختمان :

۱- راویزکشی ( گنبد های سقف ، کانال ها ، ستون ها ، نور مخفی ،…. )

۲- آجرچینی یا سفال چینی ( دیوار های حمال آشپزخانه ، اتاق ها ، … )

۳- نصب چهارچوب ها ( درب اتاق ها ، درب سرویس ها ، درب ورودی )

۴- لوله کشی آب

۵- لوله کشی گاز

۶- لوله کشی سیستم های سرمایش و گرمایش

۷- داکت کشی سیستم های هوشمند ساختمان (BMS)

۸- برق کشی ( پریز ، برق ، آنتن تلوزیون ، آنتن ماهواره ،…)

۹- کانال کشی کولر

۱۰- نصب پنجره ها ( UPVC ، آلمینیوم )

۱۱- آهنگری و جوشکاری

اجرای سیستم خانه هوشمند :

۱- کنترل سیستم روشنایی و نورپردازی حرفه ای

۲- کنترل سیسم سرمایش و گرمایش و کنترل دمای محیط

۳- کنترل سیستم صوتی و تصویری

۴- کنترل سیستم تردد و دسترسی

۵- کنترل سیستم امنیتی و حفاظتی

۷- کنترل سیستم اعلام حریق

۸- کنترل سیستم تاسیسات موتورخانه

۹- کنترل سیستم پرده و کرکره

۱۰- کنترل تجهیزات برقی و آشپزخانه ( یخچال , قهوه جوش ،لباسشویی ,… )

۱۱- کنترل تشخیص دود ، نشتی آب کنترل تمامی تجهیزات فوق از طریق موبایل ، تبلت ، SMS و از راه دور

بازسازی و نوسازی :

۱- سیمان کاری کف سرویس ها و کف آشپزخانه

۲- سیمان کاری چهار چوب ها

۳- قیرگونی یا ایزوگام کف سرویس ها و کف آشپزخانه

۴- گچ بری و گچ کاری مسیرهای بازشده ( مسیر لوله ها،برق،داکت ها،چهار چوب ها و….)

گروه بازسازی خانه
گروه بازسازی خانه

دکوراسیون داخلی :

۱- کناف کاری دیوار یا سقف

۲- انواع نقاشی

۳- کاغذ دیواری ، دیوارپوش ، بلکا

۴- نصب کاشی دیوار های سرویس ها

۵- نصب کاشی دیوار های آشپزخانه

۶- نصب سرامیک کف سرویس ها

۷- نصب سرامیک کف آشپزخانه

۸- نصب روشویی سرویس ها

۹- نصب شیر آلات

۱۰- نصب کلید پریزها

بازسازی کف

۱۱- نصب لمینت ، پارکت ، کف پوش

۱۲- نصب سنگ ( گرانیت ، مرمریت ، تراورتن ) ، سرامیک ، …

۱۳- نصب درب ورودی و درب های داخلی

۱۴- نصب سنگ پاخورهای ورودی درب ها

۱۵- نصب کابینت آشپزخانه ، کمد دیواری ، جاکفشی

کلیه عملیات اجرایی در قالب قرارداد تنظیم گردبده و در صورت عدم تحویل در زمان مقرر ، شرکت ویراسازان موظف به پرداخت ضرر و زیان به ازای هر یک روز تاخیر می باشد . ( این کار به خاطر اطمینان خاطر و رضایتمندی شماست ).

تاثیر بازسازی خانه در ارزش ملک : بازسازی خونه تغییری که می تونه ارزش ریالی اون رو به صورت محسوسی بالا ببره،  کیفیت زندگی روزمره ساکنان اون را بهبود ببخشه و در خیلی از موارد فضای کاربردی خونه رو بهبود ببخشه و افزایش بده . سالانه تعداد زیادی از خانوادها اقدام به بازسازی فضای محل سکونت خودشوم می کنن. شاید یکی از رایج ترین بازسازی ها، بازسازی و طراحی دوباره آشپزخونه ها مثل بازکردن اونها یا تغییر کاشی و کابینت باشه. البته باید توجه داشت که تو بعضی از بازسازی ها  تمام خونه نیازی به تغییر زیاد نخواهند داشت و با کاربردی تر کردن نیاز شما براورده میشه.

قیمت بازسازی خانه بر اساس مترمربع : قیمت بازسازی خونه بر اساس مترمربع حساب میشه، البته میزان تغییرات وجنس و متریال به کاررفته و کیفیت و سطح کار تو این مورد بسیار موثری هست. که گروه باسازی خانه خودشون تمامشون رو بررسی می کنن. گاهی تغییرات آنقدر زیاده که متخصصین حرفه های مختلف مثل بنا و نجار و الکتریکی و تاسیساتی و نقاش و کناف کار به کار گرفته میشن. طبیعتا محله و اینکه در کدام یک از مناطق هم باشه تو قیمت گذاری پیمانکاران و متخصصین تاثیرگذاره.

 سخن آخر

یکی از معمول ترین دلایل بازسازی خونه زیباتر کردن محل زندگیه. شما می تونید با بازسازی خونه خودتون از طرح های مدرن به جای طرح های سنتی استفاده کنین و به کلی فضای محل سکونت خودتون رو تغییر بدید. استفاده از کاغذ های دیواری، نورپردازی مناسب، سقف های کاذب جدید و تغییر کفپوش راه های معمول زیبا تر کردن فضای خونه ست. همچنین می تونید تجهیزاتی مثل پنچره ها، درب ها، شومینه و کابینت رو با وسایل جدید تر و به روز تر تعویض یا به طور کلی بازسازیشون کنین. علاوه بر این می تونید اتاق خواب و سرویس بهداشتی خودتون رو مطابق با میل خودتون بازسازی کنین. بنابراین انتخاب یه گروه حرفه ای برای این کار خیلی مهم میشه.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید