ایده های جدید بازسازی

0
108
ایده های جدید بازسازی
ایده های جدید بازسازی

ایده های جدید بازسازی

ایده های جدید بازسازی بنا به بخش های مورد بازسازی تعیین می شوند. ابتدا تعیین کنید که کدام بخش از ساختمانتان نیاز به بازسازی دارد. لیستی از تغییرات لازم و قیمت های احتمالی را تهیه نمایید. از مهندسی ساز مشاوره بگیرید و شروع 3-2-1

در بازسازی سرویس های بهداشتی از تغییرمکان تاسیسات اجتناب کنید؛ چرا که بدون نیاز به هزینه کردن مازاد قادر خواهید بود که ایده های جدید بازسازی را پیاده کنید.

ایده های جدید بازسازی با گذر زمان وتغییر نیازهای اعضای خانواده اعمال می گردند.

ایده های جدید بازسازی بایستی با چیدمان مناسب همراه گردد تا نمود واقعی خود را داشته باشد.

در ایده های جدید بازسازی از تاثیر، اهمیت و کارایی رنگ سفید غافل نشوید.

ایده های جدید بازسازی برای آشپزخانه تغییر دیوارپوش ها، نوسازی کابینت ها، پرده، کفپوش، تاسیسات، رابیتس کاری، تعویض آرک ها را شامل می گردد.

از ایده های جدید بازسازی ای بهره ببرید که تمام ساختمانتان را در هارمونی فرو ببرد.

از ایده های جدید بازسازی برای به روزرسانی ساختمانتان بهره ببرید؛ مواردی نظیر دتکتور اعلام حریق که برای هر ساختمانی ضروری است.

ایده های جدید بازسازی را با تصورات خودتان تطبیق داده و تصمیم نهایی را اتخاذ نمایید.

استفاده از شمع های رنگی، یک زیرپایی پوپکی و پرده ای رنگارنگ جزایده های جدید بازسازی به حساب می ایند.

پرهزینه و زمانبر بودن بازسازی لزوما ایده های جدید بازسازی را برای شما نمی سازد.

از پرتی های ساختمانتان نظیر زیرپله برای خلق ایده های جدید بازسازی بهره مند شوید.

مهندسی ساز پیشرو در ارائه ایده های جدید بازسازی بوده که می توانید از مشاوره های این مجموعه ی با سابقه بهره مند شوید.

ایده های جدید بازسازی

اصولا بازسازی بنا به فرسودگی و نیازهای جدید ساکنان یک ساختمان صورت می پذیرد که در نسل جدید ایده های جدید بازسازی  خالی با افزودن چاشنی خلاقیت همراه گردیده که در نهایت بهره بری بهینه و عملگرا از محیط را به همراه خواهد داشت.

ایده های جدید بازسازی کدامند؟

در این بخش ایده های بازسازی ارائه می شود که حقیقتا کاربردی و در عین حال جدید می باشند. حتما پیش از اعمال بازسازی این مقاله را بخوانید.

▓ پذیرایی در گودی

یک ایده های جذاب، قرارگیری مبلمان پذیرایی در سطحی پایین تر از سطح کل ساختمان است. در نسل قدیم ساختمان ها شاهد قرارگیری قسمت مختص به میهمانان در ارتفاعی بالاتر از سطح کل ساختمان بوده ایم؛ این ایده برای ساختمان هایی با سقف بلند کاربرد داشت. حالا در نقطه مقابل شاهد قرار گیری بخش نشیمن در سطحی حدود یکی دو متر پایین تر از کل ساختمان هستیم.

می توان پله هایی ایمن برای این بخش طراحی و تعبیه شود. این نوع طراحی برگرفته از انواع باستانی طراحی می باشد که صمیمیت و گرمی را به فضای شما می افزاید.

▓ استفاده بهینه از زیرپله

فضای زیرپله در غالب طراحی های ساختمان بلااستفاده می ماند. یکی از ایده های جدید بازسازی استفاده از زیرپله را به ساکنان پیشنهاد می دهد. با این کاردر فضا صرفه جویی به عمل می آید. در زیر به کاربردهایی این قسمت کشف نشده اشاره می کنیم:

  • کتابخانه

یکی از ایده ها که زیبایی فضای شما را نیز دو چندان می کند، استفاده از بخش زیرپله به عنوان کتابخانه می باشد. با این کار علاوه بر ایجاد فضا برای نگهداری لوازمتان، این بخش یکنواخت را نیز رنگ و لعابی نوین می بخشید. ضمنا این روش نشان از خلاقیت شماست.

  • انباری

کتابخوان نیستید! بسیار خب؛ می توانید از زیر پله یک انباری همه جانبه بسازید. انباری که بسیاری از وسایلتان را در آن بگنجانید. بازهم خلاقیت به خرج دهید. می توانید لوازمی که مورد نیازروزمره تان نیست را در آنجا قرار دهید؛ ویا کاملا برعکس وسایل دم دستی را در این مکان قرار دهید. انتخاب با شماست. فقط از نظافت روتین این قسمت غافل نشوید.

  • فضای مطالعه

اهل مطالعه هستید؟! بسیار عالی؛ می توانید از فضای زیرپله، اتاقک مطالعه ای جمع و جورو اختصاصی برای خودتان بسازید. این کار دارای ویژگی های مثبتی می باشد. مثلا اینکه دیگر روشن بودن چراغ موجب مزاحمت دیگران نمی شود. یا اینکه  از فضایی کاملا بلااستفاده، نهایت بهره را می برید. تنها موردی که باید حواستان به آن باشد، تهویه مناسب این بخش است. تنها لوازمی که نیاز دارید یک تخت کوچک و راحت و چند کوسن یا بالش است.

▓ کابینت های کشویی

شاید همیشه باز شدن درب های کابینت را به شکلی یکنواخت شاعد بوده ایم. نظرتان در مورد کابینت های کشویی چیست؟

طراحی و ساخت کابینت های آشپزخانه به این شکل می تواند ایده ای بسیار مناسب، نوین و کارآمد باشد. در عین جذاب بودن، دسترسی را نیز تسهیل می بخشد

خانه درختی ▓

شاید این ایده، برایتان خیلی دور از تصور باشد. اما با کمک مهندسی سازو رعایت اصول مرتبط با طراحی سازه ای آن

می باشد. فقط یادتان باشد که برای یک خانه درختی حتما به یک درخت خشک نیاز خواهید داشت.

ایده های جدید بازسازی
ایده های جدید بازسازی

▓ گلخانه

ایده داشتن گلخانه برای کسانی که منزل ویلایی دارند، اغوا کننده است. یک گلخانه جمع و جور که در ان کمدی نیز برای قرار دادن وسایل ساخته شده باشد. می توانید در فصل زمستان سبزی خوردن تازه تناول کنید.

▓ فضای زیر کمد

با روند رو به رشد آپارتمان نشینی، کمبود جا پدیده تازه ای نیست. راهکار اساسی، استفاده بهینه از فضا است. علاوه بر زیرپله، فضای زیر کمد نیز ایده ای جدید می باشد. تعبیه کشوهایی در زیر کمد، ایده ای نوین و کاربردی است. در اینصورت به اصل اساسی دکوراسیون داخلی، یعنی استفاده حداکثری از تمامی فضاها احترام گذاشته اید.

تعبیه اتاق مخفی ▓

اگر طرفدار ایجاد فضاهای مخفی در ساختمان هستید و در عین حال با کمبود جا مواجه نیستید؛ ایده اتاق مخفی در پشت کتابخانه یا زیر راه پله، ایده ای جذاب و عملگراست.

این نوع اتاق ها به وسیله اعمال نیروی فیزیکی مانند هل دادن و یا با استفاده از ریموت قابل استفاده می باشند. شاید چنین طرح هایی یادآور خانه هایی افسانه ای باشند اما کاملا قابل اجرا هستند. البته همانطور که اشاره شد، چنین ایده هایی برای خانه هایی با متراژهای وسیع قابل اجرا می باشد. ضمن اینکه بایستی برای این کار بودجه کافی داشته باشید. در برخی از مدلها، تنها با یک تاچ ریموت، دیوار یا قفسه ها کنار رفته و راه و اتاق جدیدی پیش روی شما خواهد بود.

▓ قوس هایS شکل سرویس های بهداشتی

تعبیه قوس های اس شکل در سرویس هایی مانند حمام، امکان دراز کشیدن را برایتان فراهم می آورند. چنین قوس خستگی کمرتان را به در می آورد.

ایده های جدید بازسازی
ایده های جدید بازسازی

▓ بهره بری از سقف بلند

سقف بلند دارای مزایای بسیاری است که از جمله می توان به ایجاد حس بازی محیط اشاره نمود. استفاده ازتوری قوی یا شیشه دوجداره برای سقف می تواند، ایده ای جالب برای استفاده بهینه از فضا می باشد.

▓ تخت خواب بازشو

استفاده از تخت خواب برای هر اتاق خوابی ضروری است. می توان از تخت خوابهای تاشوبرای باز کردن فضا در روز بهره برد. ایده ای مناسب که با استفاده از آن می توان در روز از اتاقتان به عنوان مثلا اتاق کار استفاده نمایید.

▓ تعبیه یخچال در فضاهای پِرتی

تعبیه یخچال در کمد، کابینت یا کانتر جزیره، ایده ای فوق العاده و مدرن می باشد که استفاده از فضا رابه شکلی کاربردی فراهم می آورد. شاید این ایده کمی سخت قابل پیاده سازی باشد، اما ایده ای فوق العاده کاربردی است.

▓ سینک گوشه دار

حتما برایتان پیش امده که بخواهید در سینک لباس بشویید. درسینک هایی با فرم گرد، این امکان وجود ندارد، چرا که آب به شکل مداوم به بیرون پاشید، یا آب اصلا در آن ها نمی ماند. راهکار استفاده از سینک های گوشه دار است که کار را برای شما آسان می کند.

▓ میز ناهارخوری با چوب طبیعی

همیشه استفاده از عناصر طبیعی، نشاط برانگیز می باشد. چوب به ویژه حال و هوا و گرمی بی بدیلی به فضای داخلی شما می آورد. سعی کنید حتما از چوب طبیعی در بخش هایی از ساختمانتان استفاده کنید. میز ناهارخوری یکی از این قسمت ها می باشد. چوب طبیعی لبه های آن نیز سوخته باشد. اینهمه الهام بخشی؛ دیگر چه می خواهید؟!

▓ شومینه دو طرفه

شومینه دو طرفه را می توان از ایده های جدید بازسازی در نظر گرفت که توام با زیبایی، بهینه مصرف کردن انرژیرا  نیز به همراه دارد. احساس دوبل گرما، احساس دوبل قرابت به اتاق خواب و البته زیبایی و عملگرایی.

ایده های جدید بازسازی
ایده های جدید بازسازی

▓ تعبیه صندلی در اطراف شومینه

چشمانتان را ببندید و طبیعتی سفید پوش را متصور گردید؛ در این زمان دلتان غیر از گرم شدن و فنجان نوشیدنی گرم چه می خواهد؟! تعبیه صندلی در اطراف شومینه علاوه بر قابلیت نشستن، امکان گرم شدن زودهنگام را برای ساکنان فراهم می آورد.

ایده های جدید بازسازی را از مهندسی ساز بخواهید. به ویژه اگر در مورد متراژ و بودجه با مشکلی مواجه نیستید، ایده های بسیاری وجود دارند که نظر هر کارفرمایی را به خود جلب می کنند. بازسازی اصولا همانند نوسازی، حس خوشایندی با خود به همراه دارد. خالق رویاهایتان باشید و اجازه دهید که دراین مسیر همراهتان باشیم.

سپاس از اینکه تا پایان این مقاله با سایت مهندسی ساز همراه هستید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید