شرکت عمرانی پرلیت

6
8580
شرکت عمرانی پرلیت
شرکت عمرانی پرلیت
شرکت عمرانی پرلیت

شرکت عمرانی پرلیت را در ادامه معرفی شرکت های پیمانکاری نمونه و برتر  معرفی می کنیم.

شرکت عمرانی و پیمانکاری پرلیت به نقل از سایت شرکت در سال ۱۹۸۲ تاسیس شد معادل سال ۱۳۶۳ شمسی ،ریاست شرکت بر عهده آقای معدلی می باشد.

در لغت پرلایت نوعی سنگ آتشفشانی با ترکیب اسیدی تا حد واسط است که در محیط آب یا مرطوب تشکیل می‌شود. پرلیت دارای بافت شیشه‌ای است و به سبب همراه داشتن آب، اشکال کروی در آن ایجاد شده‌است. میزان آب همراه با پرلیت در حدود ۲ تا ۵ درصد است.

شرکت عمرانی پرلیت
شرکت عمرانی پرلیت

در معرفی شرکت پیمانکاری پرلیت متن زیر آمده:

شرکت پیمانکاری پرلیت یکی از کمپانی های ایران است که پروژه های چالش انگیز و نوآورانه ای مانند ساخت و نصب تمامی قفسه ی لوله های پیش ریخته شده برای پالایشگاه بندرعباس، ساخت اسکله در کازون های پیش ریخته شده در قسمت عمیق دریا و ساخت دو تونل ترافیکی زیرزمینی در تهران.

بیشتر شهرت شرکت پرلیت برای ساخت تونل توحید می باشد که بیشتر بدلیل اخبار و حواشی آن می باشد که تقریبا همه با پیمانکاره آن آشنا شدند ،پرلیت در ساخت تونل رسالت نیز حضور داشته است و یک سد هم نیز از رزومه های این شرکت است،اما به عقیده ی مهندسی ساز این شرکت در قسمت بتن پیش ساخته از بیشتر شرکت های پیمانکاری ایرانی دست بالاتری را دارد و بدلیل حضور مهندس نادری و دفتر فنی قوی شرکت در قسمت بتن پیش ساخته است، یکی از فاکتورهای مهم برای این پیشرفت انجام اسکلت بتنی پروژه بازار بزرگ ایران توسط پرلیت می باشد ،متاسفانه پرلیت نیز مانند بسیاری از شرکت های پیمانکاری ایران دارای hse یا همان ایمنی و بهداشت ضعیفی است و مهندسی ساز این فاکتور را برای رسیدن یک شرکت به عنوان بهترین پیمانکار فاکتور مهمی میداند.

شرکت عمرانی پرلیت
شرکت عمرانی پرلیت

شرکت پرلیت به تازگی خط تولید بتن پیش ساخته در رباط کریم افتتاح کرده است ، شرکت پرلیت در بسیاری از نمایشگاه های کشور حضور دارد و محصولاتی نیز عرضه کرده که میتوان به مهمترین آنها بلوک پرلیتی اشاره کرد ،از فروش و مقدار استفاده از آن در کشور اطلاعی موجود نیست ،اما به عنوان یک شرکت پیمانکاری جای بسیار تقدیر دارد برای طرح توسعه قرار دادن اینگونه مسائل،در انتها پرلیت نیز مانند کیسون شرکت بزرگی است و بعید است پروژه های شما به دست این پیمانکار انجام گیرد اما در هر صورت اگر بدنبال شرکتی برای انجام کارهای بتنی پیش ساخته هستین و سرعت کار بسیار برایتان مهم است مطمعنن پرلیت تنها گزینه ی شما در کارهای حجیم است.

 

6 نظرات

  1. شرکت پرلیت دارای بالاترین سطح مدیریت ایمنی و بهداشت می باشد با کمترین میزان حوادث در پروژه های ساخت

  2. سلام میکنم به ریاست محترم آقای مهندس گوهرین و جناب مهندس مروجی و مهندس معدلی و همینطور مهندسین بسیار خوب و پر تلاش که در پروژه پالایشگاه بندرعباس شرکت داشتند اما متاسفانه در این معرفی از شرکت پرلیت نامی از پروژه پالایشگاه بندرعباس با بیش از 2000 پرسنل عادی و قراردای و پیمانکاران مختلف نامی برده نشد . من دیدم با چه تلاشی عزیزان در این شرکت و کارگاههای مختلف مشغول به کار هستند . و ژیقین دارم که شرکت پرلیت میتواند پروژههای بییاری را با کیفیت بالا در حداقل زمان به بهترین نحو به ثمر برساند . امیدوارم سهم این شرکت در ساخت پروژه های اساسی و زیربنایی بیشتر از قبل باشد تا اشتغالزایی نیز بیشتر شود . سپاسگزارم ازدوستان خوبم جناب آقای عینی جناب آقای محجوب و خیلی از دوستان که در کارگاه پالایشگاه بندرعباس تشریف داشتند امیدوارم همیشه موفق و سربلند باشید . جمشید اردکانی

  3. شرکت پرلیت زمانی جزو بهترین شرکت های عمرانی ایران بو ولی متاسفانه در سالهای اخیر بدلیل وضعیت مملکت و همچنین مدیریت ناکارآمد در حال نابودی می باشد.
    چیزی که مایه تاسف می باشد عدم پرداخت مطالبات کارمندان تعدیل شده می باشد بطوریکه تمام پرسنل شرکت پس از خروج از شرکت مجبور به شکایت و دریافت مطالبات از اداره کار میگردند که برای شرکتی مثل شرکت پرلیت جای تعجب و تاسف می باشد.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید