ساختمان اداری شرکت آمیژاد

0
101
ساختمان اداری شرکت آمیژاد
ساختمان اداری شرکت آمیژاد

ساختمان اداری شرکت آمیژاد

پروژه شرکت آلومینیوم آمیژه در شهرک صنعتی شمس آباد خ بوعلی واقع شده و دارای ۸۰۰۰ متر مربع بنا و ۵۵۰۰ متر مربع نما می باشد.

این پروژه بر خلاف سایر ساختمان اداری در منطقه دارای طراحی نما و داخلی خاصی بوده و از متریال های بروز و با کیفیت خارجی در ساخت استفاده شده است .

شرکت مهندسی ساز پس از ساخت اسکلت بتنی بنا عملیات نما و نازک کاری ساختمان اداری شرکت آمیژاد را بر عهده داشته است و از سال ۱۳۹۸ تا سال ۱۴۰۱ با توجه به توقف های کارفرما در پروژه ساخت را به اتمام رسانده است.

نمای ساختمان اداری شرکت آمیژاد شامل ۵۰۰۰ متر مربع سیمان شسته با بند های ۱.۴ متر بوده و دارای کنج های ابزار قلمدانی هستند ، نما به نوعی مدرن طراحی شده و با فلاشینگ های مشکی و شیشه های الومینیومی کرتین والی شرکت بندینی به متراژ ۵۰۰ متر مربع می باشد.

این ساختمان دارای ملاحظات ایمنی و حریق به دلیل وجود کارخانه ی ذوب آلومینیوم در کنار ساختمان است .

طراحی نما و سقف طبقه ی آخر این ساختمان به نوعی منحصر به فرد بوده و دارای شیب معکوس است و برعکس شیروانی می باشد و در نما الهام از دماغه ی کشتی می باشد و به نوعی شعار مجموعه در نما تداعی میشود و ضلع جنوبی پروژه مشابه بخش وی ای پی کشتی می باشد که در آن نمایی به بیرون دارند .

 

پروفیل های شیشه ی نمای پروژه اداری

 

پروفیل های این کار با توجه به حساسیت کارفرما اندکی اوردیزاین بوده و بلندترین دماغه ی موجود بازار را دارا هستند و بدون فیس کپ ۱۸ سانتی متر طول مقطع می باشد و با دو شیشه ی ۸ میل سکوریت اجاره شده اند .

دکوراتیو این کار بر عهده ی مهندسی ساز بوده و توجه شما را به پست سایت مهندسی ساز در این زمینه جلب میکنم

نکات مورد توجه در طراحی  دکوراسیون داخلی فضاهای اداری

 

*تلفیق فضای رسمی و در عین حال دوستانه: باید سعی شود در معماری داخلی که جهت محیط های اداری به کار میرود علاوه بر اینکه فضایی رسمی و اداری را تداعی می کند به موازات آن فضایی دوستانه و صمیمی هم القا کند و در آن ارباب رجوع احساس آرامش خاطر و اطمینان را داشته باشد. در ضمن هر چقدر به آرام بودن محیط توجه کنیم در نهایت کارمندان با حس بهتری مشغول به کار شده و قطعا راندمان کاری نیز بالاتر خواهد رفت. مثلا ایده هایی مانند به کارگیری فضای سبز برای بخش هایی از فضاهای اداری می تواند ایده ای خوب باشد و یا استفاده از متریال چوب می تواند حس گرمی و صمیمیت محیط را افزایش دهد.

ساختمان اداری شرکت آمیژاد
ساختمان اداری شرکت آمیژاد

*تاثیر رنگ را در دکوراسیون اداری خاص دست کم نگیرید: در مورد رنگ بندی که بارها اشاره کردیم دقیقا می تواند تاثیر مستقیم در روحیه افراد بگذارد. اگر می خواهید دکوراسیون اداری شما خسته کننده و کسل کننده نباشد و کارمندان از محیط اداری خود فراری نباشند باید بهترین و مناسبترین رنگها را برای محیط خود انتخاب نمایید. در مورد نحوه طراحی و معماری که قرار است در دکوراسیون مورد نظر استفاده شود نیز باید نهایت ذوق و سلیقه به کار رود تا بتواند طرحی متمایز با بقیه طرح های اداری باشد و به نوعی برای مراجعه کنندگان تازگی و زیبای خاص خود را به همراه داشته باشد.

 

دکوراسیون داخلی فضاهای ساختمان اداری شرکت آمیژاد

 

  • دکوراسیون اداری کاربردی و کم هزینه: زمانی که هر روز وقت زیادی را در اداره می گذرانید، طبیعی است آنقدر فضا برایتان عادی و خسته کننده باشد که دیگر اهمیتی به دید مراجعه کنندگان نسبت به اداره یا شرکت خود نداشته باشید. بنابراین برای طراحی دوباره یا طراحی جدید دکوراسیون اداره یا شرکت، باید خودتان را جای مراجعه کننده ای بگذارید که برای اولین بار وارد محیط می شود. اینگونه مشخص می شود که چیدمان محیط اداری به چگونه است، ممکن است چیدمانی مرتبط با تجارتی که انجام می دهید داشته باشید و یا چیدمانی را انتخاب کنید که بیشتر نشان دهنده نظم، ترتیب و فعال بودن محیط اداره باشد. می خواهید یک دکوراسیون کاربردی و کم هزینه داشته باشید؟ یا دکوراسیونی دلپذیر و چشم گیر که خود فضا حس خوش آمد گویی را در مراجعه کنندگان به وجود می آورد؟ آیا ورودی شرکت مرتب، تمیز و چشم گیر است؟ در صورتی که در خروجی در محوطه پشت اداره استفاده می کنید آیا محیط خروجی منظم و مرتب است؟ اینها سوالاتی هستند که باید در طراحی دکوراسیون جدید برای محیط اداره مورد توجه قرار بگیرند. ارگونومیک بودن چیدمان و مبلمان دکوراسیون نکته ای است که حتما باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد. سعی کنید از میزها و صندلی های مناسب برای کار با کامپیوتر، پرونده ها و فایل های اداری تهیه کنید تا بازدهی شرکت تان دو چندان شود.
ساختمان اداری شرکت آمیژاد
ساختمان اداری شرکت آمیژاد
ساختمان اداری شرکت آمیژاد
ساختمان اداری شرکت آمیژاد
ساختمان اداری شرکت آمیژاد
ساختمان اداری شرکت آمیژاد
ساختمان اداری شرکت آمیژاد
ساختمان اداری شرکت آمیژاد
  • زیبایی و در نظر گرفتن سلیقه عمومی: تفاوت هایی که باید در حین اجرای پروژه اداری با دیگر پروژه ها از قبیل دکوراسیون مغازه و یا انواع دکوراسیون تجاری لحاظ کرد این است که محیط اداره باید دارای یک نظم و قانون خاص خود باشد و به نوعی از یک هنجار خاصی در تمام فضای اداری پیروی شود. در رسیدن به این هدف قطعا نوع رنگ به کار رفته و نورپردازی محیط و نوع متریال های به کار رفته در دکور می توانند عوامل مهمی باشند. ظرافت هایی که در طراحی و دکوراسیون فضای اداری باید در نظر گرفت بسیار متفاوت است با زمانی که قرار است برای مثلا دکوراسیون آشپزخانه اقدام کرد. در محیط های شخصی اگر قرار باشد برای دکوراسیون منزل و یا دکوراسیون اتاق خواب و… تصمیمی گرفته شود کاملا شخصی بوده و با توجه به سلیقه افراد همان خانه می باشد. اما محیط اداره بسیار متفاوت است و قرار است به نوعی کار شود که تا جای ممکن سلیقه همه افراد و مراجعه کنندگان در آن لحاظ شود و باعث رضایت مندی عمومی افراد باشد.

در انتها این پروژه در زمینه ی تاسیسات نیز با نظارت شرکت مهندسی ساز پیش برده شد که دستگاه های هواساز از شرکت تهویه تهیه شده است.

ساختمان اداری شرکت آمیژاد
ساختمان اداری شرکت آمیژاد
ساختمان اداری شرکت آمیژاد
ساختمان اداری شرکت آمیژاد
ساختمان اداری شرکت آمیژاد
ساختمان اداری شرکت آمیژاد

در زمینه ی ساخت ساختمان‌اداری و نمای بناهای اداری با دفتر مهندسی ساز در ارتباط باشید.

 

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید