هزینه طراحی دکوراسیون داخلی رستوران ایتالیایی

0
508
هزینه طراحی دکوراسیون داخلی رستوران ایتالیایی
هزینه طراحی دکوراسیون داخلی رستوران ایتالیایی
هزینه طراحی دکوراسیون داخلی رستوران ایتالیایی
هزینه طراحی دکوراسیون داخلی رستوران ایتالیایی بر مبنای نوع و برند متریال، هزینه های اجرایی، پارتیشن بندی ها و… متغییر می باشد. اصولا رستوران های ایتالیایی به دلیل نورپردازی، جنس متفاوت متریال و… از دیگر رستوران ها منفک می شوند. طراحی دکوراسیون داخلی رستوران ایتالیایی بایستی بر مبنای نمادها و ارزش های مورد توجه برندش یعنی مسرت، مهمان نوازی، خلوص صورت پذیرد.

هزینه طراحی دکوراسیون با استفاده از چوب طبیعی، پالت رنگی روشن، پَترن های نماد ایتالیایی انجام می پذیرد.

آشپزخانه باز، بار در سمت دیگر سالن، آماده سازی غذا به شکل کاملا تازه و در حضور مشتری مواردی است که در هزینه طراحی دکوراسیون داخلی رستوران ایتالیایی گنجانده می شود.

خطوط انتزاعی که در طراحی دکوراسیون داخلی رستوران ایتالیایی وجود دارد بر مبنای غذای متداول ایتالیایی ها یعنی اسپاگتی می باشد.

بخشی ازهزینه طراحی دکوراسیون داخلی رستوران ایتالیایی صرف کاربرد کاشی های طرح دار می گردد که از معماری های جنوب ایتالیا الهام گرفته شده است.

یکی از نمادهای در طراحی دکوراسیون داخلی رستوران ایتالیایی، آشپزخانه های باز می باشد؛ که هدف از طراحی آن به شکل اوپن، این است که مشتری احساس صمیمیتی بیشتری داشته باشد.

یکی از اِلمان هایی که در هزینه طراحی دکوراسیون داخلی ایتالیایی لحاظ می گردد، اجاق گاز سنگی است که بوسیله تنوری از جنس مس احاطه گردیده؛ محلی یونیک برای پخت پیتزای ایتالیایی واقعی.

هزینه طراحی دکوراسیون داخلی رستوران ایتالیایی
هزینه طراحی دکوراسیون داخلی رستوران ایتالیایی

هزینه طراحی دکوراسیون داخلی رستوران ایتالیایی بایستی برای تعبیه ورودی هایی برای تابش نور طبیعی نیز صرف گردد.

هزینه طراحی شامل هزینه هایی جهت خرید متریال هایی نظیر چوب، مِتال، بُتن، آجر می گردد.

هزینه طراحی دکوراسیون داخلی رستوران ایتالیایی چیست؟

هزینه طراحی دکوراسیون داخلی رستوران ایتالیایی عبارت است از تمامی مخارجی که صرف خرید ملزومات و متریال های نظیر چوب، کاشی های طرح دار، تنورهای مسی، اجاق سنگی و… می گردد تا فضایی یونیک و کاملا ایتالیایی خلق گردد.

به عنوان مثال چوب طبیعی در طراحی دکوراسیون داخلی رستوران ایتالیایی، از جایگاه ویژه ای برخوردار است. یا چراغ های آویز سقفی که بسیار در طراحی دکوراسیون داخلی رستوران ایتالیایی متداول می باشند.

هزینه طراحی دکوراسیون داخلی رستوران ایتالیایی شامل چه هزینه هایی می شود؟

همانند مابقیع طراحی های دکوراسیون داخلی، طراحی دکوراسیون داخلی رستوران به سبک ایتالیایی نیز شامل هزینه هایی برای دیوارپوش، کفپوش، تجهیزات آشپزخانه، نورپردازی و لوازم مرتبط با آن، مبلمان و میزو صندلی و… می گردد.

در بخش های آتی به تفکیکی به هر یک از موارد فوق پرداخته خواهد شد؛ با مهندسی ساز همراه باشید.

هزینه طراحی دکوراسیون داخلی رستوران ایتالیایی
هزینه طراحی دکوراسیون داخلی رستوران ایتالیایی

قیمت دیوارپوش هایی به سبک ایتالیایی

غالب طراحی دیوارهای رستوران ها به سبک ایتالیایی بر گرفته از کاربرد نماهای کاشی یا آجری می باشد. کاشی ها به ویژه کاشی های طرح دار کاربرد بسیاری در سبک ایتالیایی دارند. غالب این کاشی ها دارای رنگ های روشن می باشند تا احساس شادی، صمیمیت و مهمان نوازی را به مشتری القا نمایند. اشکال انتزاعی موجود در برخی از کاشی ها نیز برگرفته از غذای پرطرفدار ایتالیایی اسپاگتنی می باشد.

طرح هایی که در غالب اوقات چشم و ذهن بیننده را به خود معطوف نموده و نوعی تخلیه روانی و ذهنی را در پی دارد. اصولا کاشی های طرح دار و استفاده از آن ها به عنوان دیوارپوش رستوران های ایتالیایی از جنوب این کشور سرچشمه می گیرد.

برای اطلاع از قیمت کاشی های طرح دار و هزینه های پیمانکاری نصب ان با گروه مجرب مهندسی ساز در ارتباط باشید.

قیمت متریال های سقف برای طراحی دکوراسیون داخلی رستوران ایتالیایی

از جمله متریال های متداول در رستوران های ایتالیایی می توان به چوب طبیعی اشاره نمود. اشکال انتزاعی و فوق زیبایی که برای سقف رستوران های ایتالیایی در نظر گرفته می شود، چشم نوازو دلنشین است. چوب یا ام دی اف فرقی نمی کند، مهم القای حس حضور طبیعت در فضا می باشد.

در غالب اوقات نیز رنگ چوب طبیعی به همان شکل اولیه حفظ می گردد. استفاده از نورپردازی مخفی در لابلای چوب ها متداول می باشد. در برخی موارد ستون هایی به تبعیت از طرح های اعمال شده  روی سقف بر روی زمین کشانده می شوند.

البته نمی توان سقف های بُتن آرمه و آجری را در طراحی دکوراسیون داخلی رستوران های ایتالیایی نادیده گرفت.

برای کسب اطلاعات از هزینه طراحی دکوراسیون داخلی رستوران ایتالیایی با گروه مهندسی ساز تماس حاصل فرمایید.

قیمت نورپردازی و لوازم مرتبط برای دکوراسیون داخلی رستوران ایتالیایی

هزینه طراحی دکوراسیون داخلی رستوران ایتالیایی
هزینه طراحی دکوراسیون داخلی رستوران ایتالیایی

عموما نورپردازی در دکوراسیون داخلی رستوران ایتالیایی به دو شکل کلی انجام می پذیرد:

* نورپردازی مخفی

درنورپردازی های مخفی در رستورانهای ایتالیایی، از انواع لامپ ها استفاده می شود. گاهی در نهایت سادگی از سرپیچ و لامپ های متداول و گاهی در نهایت پیچیدگی این کار صورت می پذیرد. اصل مهم در این کار به نما آوردن تزیینات سقف و دیگر اجزای فضا می باشد. گاهی اوقات نیز از نئون برای نورپردازی و حتی درج نوشته هایی بر روی قسمت های مختلف بهره برده می شود.

* نورپردازی به وسیله لامپ های آویز سقفی

آویزهای سقفی در طراحی رستوران ایتالیایی غالب نورپردازی را شکل می دهد. این لامپ های آویز از متریال ها و در اشکال و احجام مختلف می باشند. مِتال، چوب، فایبرگلاس و…؛ مخروطی، مدور، بلوطی شکل و… .

برای کسب مشاوره رایگان با گروه مهندسی ساز در تماس باشید.

قیمت کفپوش در طراحی کوراسیون داخلی رستوران ایتالیایی

انواع کفپوش ها در دکوراسیون داخلی رستوران ایتالیایی قابل استفاده می باشند. تایل ها و کفپوش های نواری بیشتر کاربرد دارند. کفپوش هایی با طرح های نزدیک به چوب و البته انواع بُتن آرمه بیشترین کاربرد را دارند. اصولا پیشنهاد می شود از کفپوش هایی بهره برد که مالتی عایق بوده؛ ضمن اینکه به سهولت نظافت شوند.

کارشناسان مهندسی ساز، قیمت های لحظه ای را در اختیارتان می گذارند.

پالت رنگی پرکاربرد در طراحی دکوراسیون داخلی رستوران ایتالیایی

اصولا پالت رنگی روشن و شاد بر دکوراسیون داخلی رستوران ایتالیایی غالب است. رنگ ها خنثی نظیر خاکستری، بژ و گاهی اوقات طلایی نیز در دکوراسیون داخلی رستوران ایتالیایی پر کاربرد می باشند.

همانطور که اشاره شد، استفاده از چوب طبیعی در دکوراسیون رستوران ایتالیایی بسیار رایج می باشد؛ پر واضح است که طیف رنگی چوب نیز می تواند در پالت رنگی رستوران ایتالیایی گنجانده شود. شاید بتوان گفت که از سبک ایتالیایی کلاسیک، رنگ طلایی به عاریه گرفته شده است.

هزینه طراحی دکوراسیون داخلی رستوران ایتالیایی
هزینه طراحی دکوراسیون داخلی رستوران ایتالیایی

ایده هایی برای داشتن یک رستوران ایتالیایی یونیک

تلاش شد که در مطالب بالا جزییات طراحی دکوراسیون داخلی ایتالیایی ارائه گردد. در این بخش تحریریه مهندسی ساز ایده هایی کوتاه برایتان تالیف نموده که در راستای داشتن یک رستوران ایتالیایی جذاب بسیارراهنما خواهد بود. البته ساده بودن عنصر حاکم بر طراحی ایتالیایی می باشد اما شما می توانید با چاشنی نمودن عنصر جسارت، ریسک نموده از ایده های زیر بهره ببرید.

۞ کفپوش ها و تاثیر آن ها در نمای داخلی و کلی رستوران ایتالیایی بسیار حائز اهمیت می باشد. مهندسی ساز پیشنهاد می کند که ترکیبی از چوب های تیره و روشن را برای جلوه دهی بیشتر در کف رستوران تان استفاده نمایید. بسته به متریال های به کار برده شده در قسمت های دیگر می توانید از انواع پارکت، لمینت و… استفاده نمایید.

۞ چنانچه رستوران تان، مساحت وسیعی را در بر گرفته است؛ لزوم ایجاد صمیمیت و گرما به محیط احساس می گردد. به همین منظورمی توانید از تقارن ، آرایش شبکه ای، نقاشی دیواری در هارمونی با مابقیع عناصر دکوراسیون داخلی رستوران ایتالیایی تان  بهره ببرید.

۞ بی شک رنگ طلایی همیشه نوعی لوکس بودن را با خود به همراه دارد، از رنگ طلایی ( نه به افراط) در جایجای رستوران ایتالیایی استفاده کنید. بی گمان هر نگاره یا تندیسی به رنگ طلایی موجب القا حس شکوهمندی به فضا و البته مشتریان می گردد.

۞ برای دیوارها، از دیوارکوبی برجسته، نقاشی سرتاسری و… بهره ببرید تا فضای وسیع رستوران ایتالیایی گرم و صمیمی به نظر برسد.

۞ طراحی ایتالیایی، پایه ای مدرن دارد و شما می توانید قسمتس سنتی را نیز به آن بیفزایید، از مهندسی سازان ایده بگیرید و متفاوت باشید.

۞ از کنتراست رنگ های روشن تیره در فضای وسیع داخلی رستوران ایتالیایی تان نهایت بهره را ببرید؛ برجستگی های تیره و روشن می تواند به بُعد دهی و خلق بافت های انتزاعی فضا کمک نماید.

هزینه طراحی دکوراسیون داخلی رستوران ایتالیایی
هزینه طراحی دکوراسیون داخلی رستوران ایتالیایی

۞ در صورتی که مدیریت  رستورانی مجلل و شیک را برعهده دارید، از بافت هایی متفاوت نظیر سنگ های گران قیمت، ترکیب آجر و خرده چوب استفاده نمایید تا حتی همان ظاهر رستوران تان نیز برای مشتریان وسوسه برانگیز باشد.

۞ حتما در کنار رنگ های خنثی نظیر خاکستری و بژ از رنگ چوب در رستوران ایتالیایی استفاده کنید؛ چوب اصولا گرمابخشی را به همراه دارد. این رنگ بویژه برای ابعاد ومساحت های وسیع بسیار کمک کننده خواهد بود.

۞ استفاده از روکش های ابریشمی و مخملی برای صندلی ها می تواند جلوه ای صد چندان به محیط وسیع رستوران ایتالیایی ببخشد؛ جلوه ای که هر نگاهی را مجذوب خود می کند.

هزینه طراحی دکوراسیون داخلی رستوران ایتالیایی بسته به نیازهای کارفرمای محترم، متغییر می باشد. مهندسی ساز ابتدا نظرات کارفرما را شنیده و سپس پیشنهادات لازم را ارئه می دهد. برای دریافت مشاوره رایگان و قیمت ها با مهندسی ساز در ارتباط باشید. سپاس از همراهی تان.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید