کاغذ دیواری ارزان

0
271
کاغذ دیواری ارزان
کاغذ دیواری ارزان

کاغذ دیواری ارزان

کاغذ دیواری ارزان در نتیجه ی محدودیت بار وباقی مانده رول ها، قابل خرید می باشد. دلیل دیگر فروش کاغذ دیواری ارزان، حذف واسطه ها از پُرسه فروش می باشد. تخفیف اعمال شده بر کاغذ دیواری های ارزان تا 50% و گاهی بیشتر می رسد. کافیست آنلاین باشید تا از آف ها مطلع و در صورت نیاز، خریدی کاملا اقتصادی را تجربه نمایید.

کاغذ دیواری ارزان مناسب کسانی است که با تعداد رول های محدود می توانند، فضای خود را کاغذ دیواری کنند.

کاربرد کاغذ دیواری از دیرباز تا کنون بازارش داغ بوده است؛ و شاید کاغذ دیواری کم قیمت این بازار را پرطرفدارتر کند.

فروش مستقیم شرکت، یکی از دلایل پدیده کاغذ دیواری ارزان می باشد.

اگر به عنوان کاغذ دیواری کم قیمت رخوردید، دلیل بر بی کیفیت بودن آن نیست. کمی تامل !

گواه عدم بی کیفیتی کاغذ دیواری کم قیمت، تضمین توسط شرکت فروشنده می باشد.

بخش عمده ای از کاغذ دیوار های کم قیمت، ساخت کشور چین می باشند که با کیفیتی مطلوب به بازار کاغذ دیواری عرضه گردیده اند.

کاغذ دیواری های کم قیمت در بردارنده طرح های اروپایی هستند که خود موجب محبوبیت شان در بازار کاغذ دیواری گردیده است.

با خرید کاغذ دیوای کم قیمت  یک تیر با دو نشان را هدف گرفته اید. کیفیت مطلوب به علاوه ی قیمت مناسب.

کاغذ دیواری کم قیمت  موجب گردیده که بسیاری از کشورها، از جمله کشورهای اروپایی به خرید و عرضه کاغذ دیواری کم قیمت روی بیاورند.

کاغذ دیواری ارزان
کاغذ دیواری ارزان

کاغذ دیواری ارزان چیست؟

به روند ارائه کاغذ دیواری با حذف واسطه ها اشاره دارد. شرکت ها از طریق حذف واسطه ها، به شکل مستقیم به ارائه محصولات خود می پردازند. در برخی موارد، پس از فروش بار، چندین رول کاغذ دیواری در انبار باقی می ماند، شرکت ها برای پیشگیری از ضرر و خالی نمودن انبار خود به فروش کاغذ کم قیمت مبادرت می ورزند.

چه کشورهایی به ارائه کاغذ دیواری ارزان در بازار مبادرت می ورزند؟

از جمله کشورهایی که کاغذ دیواری کم قیمت را با طرح های اروپایی و کیفیت مطلوب ارائه می دهد، چین می باشد. کیفیت و طرح های کاغذ دیواری ارزان چین به حدی مطلوب است که باعث گردیده، خود کشورهای اروپایی نیز به خرید و عرضه کاغذ دیواری کم قیمت روی بیاورند.

ترکیه، کشور دیگری است که به تولید و ارائه کاغذ دیواری ارزان مشغول می باشد. کاغذ دیواری های کم قیمت ترک، به دلیل گرماژ پایین و جنس کاغذها، ارزان می باشد. از مزایای کاغذ دیواری ترک می توان به ، عدم کاربرد پی وی سی ( جهت ضدآب کردن) در تولید کاغ دیواری اشاره نمود. استفاده از پی وی سی در روند تولید کاغذ دیواری موجب ایجاد مخاطرات سلامتی به ویژه در کودکان می گردد.

کاغذ دیواری ارزان
کاغذ دیواری ارزان

آیا کاغذ دیواری کم قیمت به معنای کاغذ دیواری بی کیفیت است؟

خیر. در برخی موارد به دلیل عدم شارژ مجدد طرح کاغذ دیواری، تعدادی رول کاغذ دیواری در انبار شرکت ها باقی می ماند. کاغذ دیواری ارزان در مواردی معدود از این منشا سرچشمه می گیرد.

در بعضی موارد خود شرکت آفر دهنده اعلام می کند که کاغذ دیواری ها ی کم قیمت ارائه شده، دارای کیفیت پایینی هستند و قابل قیاس با انواع گرانتر نیستند.

چگونه هزینه کاغذ دیواری خود را محاسبه نمایید؟

برخی از فروشندگان قیمت را برحسب متراژ و برخی به شکل رولی خدمت شما ارائه می دهند. راحتترین روش محاسبه بر مبنای رول کاغذ دیواری ارزان  می باشد. حدود متراژ دیوار ها را در بیاورید سپس با رول های کاغذ دیواری معدلسازی نمایید.

مبلغ نصب را به این مبلغ اضافه نمایید. حدود هزینه ها به دستتان خواهد آمد.

تاریخچه کاغذ دیواری

جالب است بدانید چینی ها که اکنون غول های عرضه کاغذ دیواری کم قیمت هستند، خود مخترع کاغذ دیواری می باشند. 200 سال پیش از میلاد مسیح، چینی ها کاغذ برنج را به دیوار می چسباندند.

در قرن هشتم میلادی ایده کاغذ دیواری برای اروپاییان برملا شد. در آن زمان متمولان اروپایی، به هنرمندان سفارش کاغذ نقاشی شده برای دیوار هایشان را می دادند.

تکنیک چاپ کلیشه چوبی کاغذ دیواری در دوره رنسانس رواج یافت. در آن زمان نیز کاغذ دیواری در میان اشراف متداول بود.

فاکتورهای تاثیرگذار برقیمت کاغذ دیواری کم قیمت

در برخی از موارد گزینه کاغذ دیواری مقرون به صرفه تر می باشد. فاکتورهای تعیین کننده قیمت کاغذ دیواری کم قیمت به شرح زیر می باشند :

کاغذ دیواری ارزان
کاغذ دیواری ارزان

* قابل شستشو بودن

* ایرانی یا خارجی بودن

* جنس پیپر کاغذ دیواری

* رنگ و طرح کاغذ دیواری ( در بعضی مواقع یک رنگ یا طرح پرفروش می گردد. بنا به تقاضای بالا، قیمت آن نیز افزایش می یابد)

شاخص میزان کاغذ دیواری

برای اینکه حدودی از متراژ کاغذ دیواری را به شما ارائه بدهیم، مثالی واضح برایتان عنوان می کنیم. یک واحد 70 متری را در نظر بگیرید. برای انجام کاغذ دیواری کال واحد حدود 25 رول کاغذ دیواری با عرض 0.5 مترلازم می باشد.

هر رول کاغذ دیواری حاوی متراژی حدود 15/5-10 متربا عرض 1-0.5  می باشد.

برند های کاغذ دیواری ارزان

در این بخش، برندهایی که کاغذ دیواری ارزان به بازار عرضه میدارند را بر خواهیم شمرد. جهت راهنمایی بهتر، برخی ویژگی های آن ها نیزارائه گردیده است.

کاغذ دیواری ارزان
کاغذ دیواری ارزان

مارک روما

این نوع کاغذ دیواری ارزان گل برجسته ، با کیفیت، قابل شستشو و مناسب سالن پذیرایی و اتاق خواب می باشد. کاغذ دیواری کم قیمت روما ساخت کشور چین و تحت لیسانس هلند می باشد.

مارک دیور

کاغذ دیواری دیور مناسب منازل مسکونی می باشد. کیفیتی مناسب دارد و قابل شستشو می باشد. کاغذ دیواری کم قیمت دیور ساخت کشور تایوان است.

مارک آریا

کاغذ دیواری آریا ساخت کشور چین ، حاوی لایه پی وی سی و عایق رطوبتی می باشد. با توجه به وجود لایه پی وی سی با خیالی آسوده آنرا بشویید. ضخامت بالایی دارد و دارای طرح های سه بعدی و کودکانه می باشد.

مارک Colosseum

کاغذ دیواری مارک  Colosseum دارای طرح های شکیل و کلاسیک ، قبل شستشو می باشد. این مارک ضخیم، با کیفیت و ساخت کشور چین می باشد.

مارک پیزا ( Pisa )

کاغذ دیواری مارک پیسا گل برجسته، قابل شستشو و ساخت کشور چین می باشد. این مارک مورد استفاده برای سالن ها می باشد. قیمت رول های این مارک 230 هزار تومان می باشد.

کاغذ دیواری ارزان
کاغذ دیواری ارزان

مارک گالینا

ساخت کشور تایوان، قابل شستشو، های کوآلتی و مناسب پذیرایی و اتاق خواب می باشد.

مارک کاپریس

اگر به دنبال کاغذ دیواری کم قیمت و با کیفیت با قیمتی فوق مناسب هستید به سراغ مارک کاپریس، ساخت تایوان بروید.

مارک بهپاد

مارکی با گل های برجسته و براق هستید، کاغذ دیواری کم قیمت بهپاد ساخت چین و تحت لیسانس کشور هلند، با کیفیت و قابل شستشو، پاسخگوی نیاز شماست. رول 10 متری این مارک 141 هزار تومان می باشد.

مارک آرت دکو

کاغذ دیواری آرت دکو مدلی جدید است که کشور کره به بازار عرضه نموده است. این کاغذ دیواری از الیاف ساخته و فوق العاده با کیفیت می باشد. دارای گل های براق و برجسته، مدل های مدرن، کلاسیک و سه بعدی می باشد. رول های این مارک 65000 تومان می باشند.

کاغذ دیواری ارزان
کاغذ دیواری ارزان

رنج قیمت کاغذ دیواری کم قیمت

بسته به شرکتی که از ان خرید می کنید، قمیت های کاغذ دیواری کم قیمت نیز متغییر می باشد. با صرف کمی وقت می توانید، حراج های مقرون به صرفه ای را بیابید. رول های 24، 35، 65 هزار تومان و متری 10 هزار تومان به بالا… حوصله به خرج دهید، بهترین را خواهید یافت.

خریدی اقتصادی

کاغذ دیواری کم قیمت می تواند یک یارانه برای خانوار محسوب گردد. کافیست که پیش از اقدام، در اینترنت گذری نمایید و از آف های هیجان انگیز بهره ببرید.اگر امکان پرداخت ارزی دارید، می توانید از eBay یا Amazon  و سایت های معتبر خارجی نیز خرید نمایید. برخی از این سایت ها مانند  سایت های مذکور،آپشن ارسال رایگان نیز دارند. سپاس که با ما همراه هستید.

 

 

 

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید