پکیج ایران رادیاتور

0
565
پکیج ایران رادیاتور
پکیج ایران رادیاتور

پکیج ایران رادیاتور

پکیج ایران رادیاتور، شامل پکیج هایی با مدلهای متنوع و برای متراژهای مختلف می باشد. شاید این تنوع باعث گردیده که دست برای انتخاب باز بوده ومخاطبان این برند نیز روز به روز بیشتر گردند. هیدرولیک ست پکیج های ایران رادیاتور برنجی می باشند و از این رو عمر مفید این پکیج ها بیشتراز انواع مشابه می باشد.

یکی از مزایای این پکیج ضمانت 24 ماهه این پکیج ها می باشد.

مدل های سری B پکیج ایران رادیاتور، تک مبدل هستند، یعنی از یک مبدل مشترک برای گرم کردن آب مصرفی و آب جاری در لوله های رادیاتور استفاده می شود.

حروف اختصاری FF در کنار نام پکیج های ایران رادیاتور به معنای فن دار بودن پکیج است.

انواع مدل های پکیج زمینی ایران رادیاتور به دلیل قدرتمند بودن برای ساختمان هایی با مساحت بالا توصیه می گردد.

از مزایای پکیج های ایران رادیاتور می توان به دارا بودن مخازن استیل این پکیج ها اشاره نمود.

انواع پکیج زمینی این نوع  دارای مخزن استیل جهت ذخیره آب می باشند.

سری E  به جز حجم و ظرفیت، تفاوت چندانی با مدل های دیگر ندارند.

پکیج  سری E نمادی از سادگی و کاربردی بودن است و تمامی امکانات ایران رادیاتور در این سری وجود دارد.

انواع پکیج های مجهز به سیستم عیب یاب اتوماتیک دارای کدهای اعلام عیب می باشند که با مراجعه به دفترچه راهنما می توان آن ها را عیب یابی نمود .

انواع پکیج های زمینی ایران رادیاتور با سه نوع سوخت گاز طبیعی، گازوئیل وبرق کار می کنند.

انواع پکیج های دیواری و زمینی ایران رادیاتور مطابق با استانداردهای جهانی تولید وعرضه می شوند.

این مقاله توسط تحریریه سایت مهندسی ساز تدوین گردیده است.

پکیج ایران رادیاتور
پکیج ایران رادیاتور

پکیج ایران رادیاتور چیست؟

همانند دیگر پکیج ها می باشد با این تفاوت که تحت نام و برند ایران رادیاتور تولید می شود. ناگفته نماند که این نوع پکیج دارای برخی ویژگی ها می باشد که شاید در دیگر انواع پکیج ها وجود نداشته باشد.

نکات مهم در زمان خرید این نوع پکیج کدامند؟

* این نوع تولید کننده انواع پکیج دیواری و زمینی می باشد. پکیج های دیواری ایران رادیاتور بیشتر برای واحدهای آپارتمانی به شکل منفک قابل نصب و راه اندازی می باشد. حال آنکه انواع پکیج های زمینی  قابل استفاده برای ویلاها وساختمان های طبقاتی است که بست به حجم آب مصرفی کاربر، نوع آن نیز متغییر می باشد.

* پکیج های زمینی دارای مخازن چدنی یا استیل برای ذخیره آب می باشند. پکیج های دیواری دارای مبدل گرمایشی برای گرم نمودن آب هستند.

* ظرفیت حرارتی پکیج زمینی بین 150-28 کیلووات و برای پکیج دیواری بین 32-18 کیلووات است. از این روی پکیج های دیواری مناسب تک واحد و پکیج های زمینی مناسب گرمادهی برای ساختمانی با چندیدن واحد می باشند.

* پرواضح است که ابعاد این سبک از پکیج از انواع زمینی کوچکتر می باشد.

روش های دسته بندی محصولات پکیج ساخت شرکت ایران رادیاتور کدامند؟

در این بخش به چند روش تقسیم بندی محصولات پکیج شرکت ایران رادیاتور اشاره خواهیم نمود :

* تقسیم بندی بر اساس نوع سوخت

نوع سوخت استاندارد پکیج در سرتاسر دنیا عبارتند از * گاز سوز، * برقی، * گازوئیل سوز. وابسته به نوع پکیج، نوع سوخت نیز متغییر می باشد. به عنوان مثال پکیج های گازی و برقی انواع دیواری و زمینی، جای کمتری را اشغال کرده و ضمنا صدای کمتری نیز تولید می کنند. حال آنکه انواع گازوئیل سوز زمینی فضای بیشتری اشغال کرده ومناسب نصب درموتورخانه یا انباری می باشند. این انواع صدای بیشتری نیز دارند.

 

پکیج ایران رادیاتور
پکیج ایران رادیاتور

* تقسیم بندی بر اساس موقعیت نصب

انواع پکیج های ایران رادیاتور را می توان بر اساس موقعیت نصب آن ها تقسیم بندی نمود. از زاویه موقعیت نصب پکیج ها به انواع * دیواری و * زمینی دسته بندی می شوند.

* تقسیم بندی بر اساس توان گرمایشی

انواع این نوع پکیج دارای توان های گرمایشی متفاوتی نیز می باشند. به عنوان مثال می توان به انواع 24000، 28000، 36000 اشاره نمود. واحد محاسبه توان گرمایشی کیلوکالری می باشد.

* تقسیم بندی بر اساس نوع سیستم

براساس نوع سیستم می توان این سبک از پکیج را به انواع * تک مبدل و * دو مبدل تقسیم بندی نمود. انواع تک مبدل دارای یک مبدل گرمایشی بوده که هر دو پُرسه گرمایش ( آب گرم مصرفی و گرمایش رادیاتور) بوسیله همین تک مبدل صورت می پذیرد.

انواع دو مبدل دارای یک مبدل صفحه ای برای تامین آب گرم مصرفی و یک مبدل شعله ای جهت گرم نمودن محیط می باشند.

از مزایای نوع تک مبدل استهلاک کمتر دستگاه و مزیت نوع دو مبدل تامین آب گرم مصرفی یکنواخت می باشد.

انواع پکیج ایران رادیاتور

حرف اختصاری B نشانه تک مبدل بودن پکیج ایران رادیاتور می باشد. انواع K،L،M،E مدلهای گازسوز دو مبدل هستند. انواع پکیج های ایران رادیاتور با حرف اختصاری L مجهز به منبع انبساط بزرگتر نسبت به انواع دیگر هستند.

انواع مدلهای M وE دارای سیستم کارکرد یکسان بوده و تنها از نظر شکل ظاهری متفاوت می باشند. انواع مدلهای K و L به سیستم عیب یاب دیجیتال مجهزند.CF اختصار دستگاه های فاقد فن و FF اختصاردستگاه های دارای فن می باشد که دارای دودکش دوجداره هستند. از بخش مذکور نت بردارید و در هنگام خرید همراه خود داشته باشید.

پکیج ایران رادیاتور
پکیج ایران رادیاتور

ᴥ سری B

قبلا اشاره کردیم که سری B شامل پکیج های تک مبدل ایران رادیاتور می باشند. مدل های این نوع هزینه نهایی جهت خرید پکیج را کاهش  داده و به دلیل اینکه یک پمپ کمتر نیز دارند، دستگاه استهلاک کمتری خواهد داشت.

به عنوان مثال : مدل CF 24 BM ( 24000 کیلووات) از انواع سری B می باشد که گرمایش اسمی آن برابر 24000 کیلوکالری بوده، تک مبدل و فاقد فن می باشد. از مزایا این نوع می توان به بی فن بودن آن اشاره نمود؛ چرا که انواع فن دار دارای صدای زیاد و آزاردهنده ای درهنگام کار کردن می باشند .

ᴥ سری L

انواع سری L پکیج  به ترتیب مدل های 36000، 24000، FF 36 L، FF 28 L   28000، CF 24 L 24000 ، FF 24 L و نوع 28000 CF 28L را شامل می گردد.

انواع سری L همگی دارای دو مبدل حرارتی و صفحه ای می باشند.این مدل ها دارای منبع انبساط بزرگتر و نمایشگر دیجیتال می باشند. از میان مدل های مذکور دو مدل بدون فن CF24 L و CF28L توقف تولید شده و در بازار موجود نمی باشند.

ویژگی های سری L

* دارای محفظه احتراق بسته ( فن دار)

* مجهز به سیستم کنترل دیجیتال

* مجهز به عیب یاب هوشمند

* سیستم ضدیخ

* راندمان بالای حرارتی ( در حدود 90% )

* مجهز به پرشر سوییچ هوا جهت پیشگیری از مسدود شدن لوله ها

* فن دار

* جریان گاز را به شکل خودکار تنظیم می کند

* هواگیر اتوماتیک

* مجهز به سیستم کنترل فشار ( حداکثر و حداقل)

به عنوان مثال : مدل FF 36 L ( 36000 کیلووات) از انواع سری L بوده که دارای دو مبدل گرمایشی، فن دار است. این دستگاه با برچسب انرژی B تولید و عرضه گردیده است. این دستگاه دارای امکان برنامه دهی بوده و مجهز به سیستم عیب یاب دیجیتال می باشد. این مدل دارای فن خروج دود نیز است. متناسب با متراژهای 250-180 متری با عایق بندی می باشد. این نوع برای انواع شرایط آب و هوایی مناسب می باشد.

پکیج ایران رادیاتور
پکیج ایران رادیاتور

ᴥ سری E

سری E پکیج های دیواری ساخت شرکت ایران رادیاتور همگی دارای دو مبدل می باشند. سری E فاقد نمایشگر دیجیتال است. از زاویه کارکرد فوق العاده شبیه به سری M می باشند؛ این دو مدل از نظر ظاهری متفاوت هستند. سری E پکیج های دیواری ایران رادیاتور نیز دارای سیستم ضدیخ هستند. غالبا شبیه به سری L و B هستند و تنها در چند مورد تفاوت بین آنها وجود دارد.

به عنوان مثال : مدل FF 28 ES ( 28000 )، مدلی آنالوگ و گرمایشی می باشد. دارای برچسب انرژی B بوده که فاقد دستگاه عیب یاب دیجیتال و برنامه دهی می باشد. گرمایش اسمی برابر 28000 را داراست و توان خروجی برابر 28 کیلو وات را دارد. ابعادی برابر 440* 850* 380 دارد و وزنش 41 کیلوگرم است. متناسب فضاهای بزرگ و وسیع می باشند و نسبت به انواع مشابه قیمت پایینتری دارد.

از انواع دیگراین سری می توان به CF24E (24000) و FF24E(24000) اشاره نمود.

ᴥ سری M و K

انواع مدل های سری Mو K دارای منبع انبساط بزرگتر بوده و مجهز به نمایشگر عیب یاب دیجیتالی نیز می باشند. تمامی انواع این دو سری دارای دو مبدل گرمایشی هستند.

به عنوان مثال : FF24K ( 24000) که دارای ظاهری متفاوت از انواع دیگر می باشد. از نظر کارکرد همانند مدل های سری L است. ابعادی برابر 400*340*720 داشته و وزن آن برابر29 کیلوگرم است. متناسب متراژهای تا 120 متری است. مجهز به سیستم ضد یخ نیز می باشد.

از انواع دیگر این سری میتوان به FF 24 M و CF 24 M (24000) می توان اشاره نمود.

پکیج زمینی

سری پکیج های زمینی ایران رادیاتور متناسب متراژهای بالا وساختمان های چندکاربری است که برخلاف انواع دیواری، دارای مخزن می باشند. پکیج های زمینی  در سه مدل 35 D، FF 36 Z 35000، 35 G 35000 تولید و عرضه می گردند.

هر سه مدل مذکور دارای مشعل جهت تولید گرمایش می باشند. مدل D گازوئیل سوز و دو مدل دیگر گازسوز می باشند.

ویژگیهای پکیج های زمینی

+ راندمان بالا

+ دارای سیستم ایمنی محدود کننده مدار گرمایشی

+ فندک خودکار

+ دارای سیستم محافظت از شعله

+ دارای مخازن آب گرم استیل

+ مجهز به سیستم هواگیری خودکار

+ دارای ترمومتر و منومتر داخلی

+ مجهز به ال سی دی عیب یابی اتوماتیک خاص مدل Z

پکیج ایران رادیاتور متناسب با هر متراژ وهرنیازی تولید وعرضه می گردد. کاربر با توجه به میزان نیاز به آب گرم مصرفی قادر به انتخاب یکی ازانواع متنوعی ازپکیج ها می باشد. پرواضح است که نوع دیواری پکیج ایران رادیاتور پاسخگوی یک واحد آپارتمانی است. حال آنکه جهت مصرف چندکاربری نوع پکیج زمینی آن توصیه می گردد.

سپاس از همراهی تان.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید