سالن پنج نمایشگاه های دائمی تهران

0
45
سالن پنج نمایشگاه های دائمی تهران
سالن پنج نمایشگاه های دائمی تهران

سالن پنج نمایشگاه های دائمی تهران

سالن پنج نمایشگاه بین المللی تهران در واقع با توجه به آتش سوزی ای که در بنای قبلی این سازه رخ داده بود به  کلی تخریب و از نو بنا شده است، ساخت بنا از سال ۹۵ آغاز شده و طی یک سال در زمستان ۹۶ افتتاح گردید ، البته این پروژه به دید سالن لوکس و مخصوص بین الملل نمایشگاه طراحی و ساخته شده است ولی با توجه به تحریم های موجود بیشتر نمایشگاه ها با شرکت های ایرانی و گاها طرف های خارجی منطقه ای برگزار میشود.

سالن پنج نمایشگاه های دائمی تهران
سالن پنج نمایشگاه های دائمی تهران

با توجه به سازه ی سوله ای شکل سالن های نمایشگاه این سالن از سه سالن و سازه ی مجزا در راستای هم ساخته شده است و با اختلاف ارتفاع های ۱.۸ متر از هم جدا میشوند ولی نما و سقف یکپارچه هستند در مجموع ۷۰۰۰ متر مربع بنای ساختمان و در حدود ۶۷۰۰ متر مربع نمای ساختمان می باشد .

شرکت مهندسی ساز سازه ی نما و نصب نمای این نمایشگاه را بر عهده داشته و ما با توجه به فورس زمانی سه ماهه موفق به نصب ۳۰۰۰ متر سرامیک خشک غیر نمایان در این بازه زمانی به همراه زیرسازی و نصب شیشه ی نمایشگاه شده ایم .

نمونه کار نما

شروع به کار نما از آبان ۹۶ تا بهمن ماه ۹۶ بوده و البته به صورت کامل با سنگ های خشک سردر های سازه تا سال ۹۷ به صورت کامل انجام شده است.

شیشه های پروژه به صورت فریم لس با سیستم یو چنل با دیتایل شرکت سارای با تقویت فلزی نصب شده است .

قسمت سرامیک خشک این سازه با سیستم کلمپ شیاری و به ضخامت پروفیل دومیل انجام شده و از پلان نمای کرو و قوسی این سازه تشکیل یک چندین ضلعی را داده و نکته بسیار حائز اهمیت و مهندسی سازه کار ما تایل های سرامیک در این بنا می باشد که در هر قسمت نما اگر به ساختمان نگاه کنید سرامیک بریده شده و یا کوچک شده نمیبینید و تایل های سرامیک همه به صورت کامل و یک دست اجرا شده اند و این نشان دهنده ی دقت بالا در بند ها و کل نما می باشد که حتی اگر کمتر یک میل خطا در نصب باشد انتهای قوس ها مشکل ساز خواهند شد واین حاصل زحمت مجموعه ی ما بوده است.

نمایشگاه بین المللی تهران یکی از مهم‌ترین رویدادهای فرهنگی و تجاری ایران است که هر ساله در شهر تهران برگزار می‌شود. این نمایشگاه که اولین بار در سال 1967 برگزار شد، به یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های هنری، صنایع دستی، کشاورزی و صنایع تجاری در منطقه میان‌شرق تبدیل شده است. نمایشگاه بین المللی تهران هر ساله بیش از هزار شرکت داخلی و بین المللی را به همراه دارد که محصولات خود را در بخش‌های مختلف از جمله صنعت، کشاورزی، نفت، گاز، پتروشیمی، ساختمان، معدن، خودرو، الکترونیک، تجهیزات پزشکی، مواد غذایی، ماشین آلات کشاورزی، نوآوری و فناوری و … به نمایش می‌گذارند.

علاوه بر بخش تجاری، نمایشگاه بین المللی تهران دارای بخش‌های هنری، صنایع دستی، فرهنگی و غیره نیز است که هر ساله با استقبال بی‌نظیر مخاطبان روبرو می‌شود. در بخش هنری نمایشگاه بین المللی تهران، اثرهای بیش از 200 هنرمند ایرانی و بین‌المللی در زمینه‌های نقاشی، گرافیک، عکاسی، مجسمه‌سازی، انیمیشن، صدا و تصویر، نصب و غیره به نمایش گذاشته می‌شود که هر ساله میزبان بازدید کنندگانی از سراسر جهان می‌شود.

نمایشگاه بین المللی تهران، به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویدادهای تجاری و فرهنگی ایران، برای توسعه تجارت و ارتباطات بین المللی نقش مهمی ایفا می کند.

سالن ۵ نمایشگاه بین المللی تهران از معدود سالن های دارای اعلام و اطفا حریق می باشد و با توجه به نداشتن ستون و کف اپوکسی ار ملات و با کیفیت نیازی به موکت ندارد و به نوعی مجهزترین سازه ی نمایشگاهی در مجموعه ی چمران می باشد.

 

کارفرمای پروژه شرکت اول کاران مبین بوده است که با تعاملی که با مجموعه داشته است با مدیریت مناسب پروژه را در زمان مناسب به انجام رسانده است.

سرامیک های پروژه از شرکت مرجان تهیه شده است که با توجه به سابقه ی نمای خشک شرکت به شما توصیه میکنیم حتما از شو روم های این شرکت توجه کنید و در انتخاب های خود در نظر داشته باشید.

در انتهای

برای ساخت سازه های سوله ای شکل و خرپایی خود با شرکت تماس حاصل نمایید.

 

 نما نمایشگاه
نما نمایشگاه
نما نمایشگاه
نما نمایشگاه
 نما نمایشگاه
نما نمایشگاه
 نما نمایشگاه
نما نمایشگاه
 نما پاساژ
نما

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید