بزرگترین شرکت معماری ایران

2
2832
بزرگترین شرکت معماری ایران
بزرگترین شرکت معماری ایران

 

بزرگترین شرکت معماری ایران

بزرگترین شرکت معماری ایران نیز نکات جزیی را مد نظر قرار داده تا به کلیت موفقیت آمیزی برسد. نکاتی که شاید به نظر کم اهمیت بیایند اما در نهایت موجب تاثیری شگرف خواهند گردید. رسالت تمامی شرکت ها از جمله بزرگترین شرکت معماری ایران، در دست گرفتن بازار رقابتی است. این امر مستلزم  جلب رضایت مشتریان در تمامی زمینه ها می باشد. شاید بتوان گفت که مشتری مداری در راس چارت کاری هر شرکت و کسب و کاری باید باشد.

بزرگترین شرکت معماری ایران، کارها را سریع و صحیح به انجام می رساند؛ روالی که خواسته اکثر کارفرمایان می باشد. به شکل مداوم با کارمندانتان صحبت کنید، این کار روال بزرگترین شرکت معماری ایران است؛ شک نکنید که این گفتگو های مداوم به ایده هایی ناب منجر می گردد. حلال مشکلات باشید؛ معماری اصولا حرفه حل مشکلات است؛ برای بدل شدن به بزرگترین شرکت معماری ایران در صدد حل مشکلات برآیید نه فرار از آن ها. پیش از استارت هر پروژه ای، مدت زمانی را صرف برآورد محدودیت های راه کنید؛ با این روش به سان بزرگترین شرکت معماری ایران، قدرت تشخیص میان برها را به دست می آورید.

اعضای گروهتان را ارزیابی نمایید؛ از مهارت های آن ها مطلع گردید و برای رسیدن به نقطه بزرگترین شرکت معماری ایران، ان ها را در سمت های متناسب بگمارید. چناچه از میانه پروژه ای به آن می پیوندید؛ لیستی از کارهای صورت گرفته تهیه کنید تا همانند بزرگترین شرکت معماری ایران از اتلاف وقت پیشگیری نمایید. اولویت بندی را درصدر کارهایتان قرار دهید؛ از با اهمی ترین تا کم اهمیت ترین کار را در لیست اولویت بندی تان بگنجانید. اولویت بندی کارها شما را به بزرگترین شرکت معماری ایران بدل خواهد نمود.

معماری
معماری

بزرگترین شرکت معماری ایران چه ویژگیهایی دارد؟

بزرگترین شرکت معماری ایران، دارای یکسری برنامه ریزی ، تکنیک های یونیک، ویژگیهای منحصر به فردی می باشد که در ادامه آن ها را با شما در میان خواهیم گذاشت.

  1. بهره مندی از خلاقیت و نوآوری از ویژگی های یک شرکت موفق معماری می باشد. یک شرکت موفق معماری در تلاش است که از عنصر خلاقیت هم در رویکرده ای کاری خود و هم در ارائه خدمات خود بهره کافی را ببرد. بی گمان داشتن خلاقیت از ویژگی های حائز اهمیتی است که به ارتقا محبوبیت یک برند کمک شایانی می نماید.
  2. یک شرکت موفق معماری برای ارائه خدمات خود و بالا بردن سطح رضایتمندی مشتریانش با نهایت دقت پا به عرصه نهاده و بر مبنای برنامه ریزی های دقیق پیش می رود. رعایت فاکتورهای مذکور موجب رضایتمندی مشتریان گردیده و نهایتا زمینه ایجاد بهترین فرصت ها را برای نیل به درآمدزایی مضاعف فراهم می آورد.
  3. سرمایه گذاری، راهی ناهموار اما با نتیجه دهی فوق تصور می باشد. یکی از رویکردهای بزرگترین شرکت معماری ایران، سرمایه گذاری بر روی پروژه هایی است که انتظار پیشرفت و ترقی برایشان واضح و مبرهن است. شرکت موفق معماری در کنار پذیرش ارباب رجوع به سرمایه گذاری نیز می اندیشد و در فرصتی مغتنم وارد عمل نیز می شود.
  4. پذیرش و استقبال از ایده های کاری نیز یکی دیگر از رویکردهای بزرگترین شرکت معماری ایران می باشد. اصولا شرکت های موفق و از جمله بزرگترین شرکت معماری ایران، از ایده های کاری تیم خود استقبال کرده و بر این باورند که پشت هر ایده خلاقانه ای، درآمدزایی مضاغف انتظارشان را می کشد.
بزرگترین شرکت معماری ایران
بزرگترین شرکت معماری ایران
  1. مشتری مداری در راس چارت کاری بزرگترین شرکت معماری ایران می باشد. این شرکت علاوه بر اهتمام ورزی در راستای راضی نگاه داشتن مشتریان فعلی خود است؛ در تلاش برای جذب مشتریان بیشتر می باشد. این رویکرد می تواند با افزایش کیفیت خدمات همراه گردد. این شرکت بر این باور است که رضایت مشتریان خود بهترین و بزرگترین مبلغ کار آنهاست.
  2. بزرگترین شرکت معماری ایران اهداف بلند مدتی را مد نظر دارد. این شرکت از ایده ها نهایت بهره را برده و صرفا درپی بسط سود شخص نیست. این شرکت با هدف گستردگی نیروی کار به اشتغال زایی مبادرت می ورزد. اصولا شرکت های موفق با پیگیری اهداف کوچک به موفقیت های بزرگی دست می یابند.
  3. شرکت های موفق چشم اندازهای بزرگی را مد نظر دارند. بیش از همه بر کار و آینده کاری وسیع متمرکز هستند. در همین راستا برای رسیدن به موفقیت از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.
  4. یکی از ویژگی های یونیک شرکت های موفق، ایجاد تغییر و تحول است. این تغییر و تحول می تواند در ارائه خدمات، نوع خدمت رسانی به مشتریان، اعمال آپشن های جدید یا آپدیت قدیمی ها و… اعمال گردد. آنچه حائز اهمیت است، جذب مشتری است.
  5. بزرگترین شرکت معماری ایران به شکلی کاملا مستقل عمل می کند. این شرکت از تیمی کارآمد بهره مند است و بر این باور است که هر قدر تیم کاری موفقی داشته باشد، در نهایت مجموعه ای موفق خواهد بود.
  6. اکثر شرکت های موفق تمرکزشان را معطوف مشتریان نموده اند. چرا که اولویتشان مشتریان هستند و ازهر طریقی ( تبلیغات، بازاریابی، ارائه خدمات مازاد از قرارداد و…) به جذب مشتری می پردازند. در اصل نیازها و خواسته های مشتری در راس فعالیتشان قرار دارد.
  7. معماری
    معماری

ویژگی های معماران بزرگترین شرکت معماری ایران

شغل معماری بدون شک یکی از مشاغل روز دنیای امروز است. مبرهن است که معماری، قدمتی به وسعت پیدایش بشر دارد و می توان از آن با نام ” مام هنرها ” یاد کرد. با وجود تبلغات واطلاع رسانی ها، درصد افرادی که به ادامه تحصیل در این زمینه روی می آورند رو به افزایش است. نکاتی را در این بخش با شما به اشتراک می گذاریم که به واقع، از هر معماری بهترین خودش را خواهد ساخت.

  1. تمرین کنید که بیش از حد معمول منظم باشید.

بدون شک شغل معماری و حواشی آن با نوعی بی نظمی مداوم درگیر است. میز کاری را تصور کنید که پوشه های مختلف بر روی آن خودنمایی می کنند؛ برگه هایی که برخی از آن ها مشخص نیست به کدام فایل تعلق دارد؛ رسیدهایی که بایستی در دَم در جای خود قرار می گرفتند اما الان در گوشه ای از میز شما را نظاره می کنند و… . هَندل کردن شغل معماری مستلزم بهره مندی از نظمی تمام نشدنی است. یک معمار آبدیده، هر لحظه آماده مواجهه با بی نظمی هاست؛ در رعایت نظم خستگی ناپذیر است و به صورت مداوم در حال نظم بخشیدن به امورات است.

  1. با پیمانکاران و هم رشته های خود وقت بگذرانید.

اکثر معماران تازه فارغ التحصیل به دنبال ورود به بازار کار هستند، حال انکه آنچه در راه موفقیت به آن ها کمک می کند این است که به کسب تجربه بپردازند. ورود به بازار کار مستلزم داشتن اطلاعات عملی و تجربیات عینی می باشد. پس پیشنهاد می شود پیش از ورود به بازار کار، به دنبال شغل های داوطلبانه باشید. با پیمانکاران، نقاشان، نصابان کابینت، قاب سازان، برق کاران و … تمامی حِرَف مرتبط با شغل معماری، ارتباط برقرارنمایید. با این کار علاوه بر کسب تجربه، می توانید رابطه سازی نیز انجام داده؛ و در شغل آتی خود از این ارتباطات بهره گرفته و اکیپ موفق کاری خود را تشکیل دهید.

معماری
معماری
  1. مدیر مالی لایقی شوید.

واضح است که هر پروژه ای، بودجه ای مشخص دارد وبدل گشتن به یک معمار موفق مستلزم مدیریت بودجه و هزینه ها می باشد. توقع کارفرمایان از معماران ارائه چارت هزینه ها است. هیچ کرفرمایی تمایل ندارد که با بی برنامگی، پول هایش هدر داده شود. یکی از وظایف خطیر معماران، کنترل هزینه ها می باشد. در واقع معمار حلقه مشترک مابین کارفرما، ارائه دهنده محصولات، نیروی کار انسانی و مابقیع دست اندرکاران پروژه می باشد. سوء مدیریت در این زمینه کشمکش با کارفرما و در برخی موارد به ایراد شکایت کارفرما منتهی می گردد. پس معمار بایستی نخست مدیریت مالی خود را تمرین کند تا بتواند مدیریت مالی کارفرما یا پیمانکار را نیز به نحوی صحیح انجام دهد.

  1. ” نه ” گفتن را بیاموزید.

بی شک کارفرمایان و پیمانکاران به کمک یک معمار نیاز داشته اند که او را استخدام نموده اند. در غالب اوقات کارفرما ایده ای در مورد دانش معماری نداشته و حتی از قیمت کالاها و خدمات بی اطلاع است. وظیفه یک معمار متعهد و به قول عام کاربلد این است که کارفرمایان را از فاصله بین نیاز و خواسته شان آگاه نماید. از سوی دیگر بایستی فاصله نیاز و واقعیت نیز برای کارفرما تبیین گردد. دقیقا در همین نقطه است که معمار بایستی با اعتماد به نفس کامل و قاطعانه به خواسته های غیرمعقول کارفرمای خود نه بگوید. برای موفقیت در مدیریت بزرگترین شرکت معماری ایران بایستی قاطع، صادق و مهربان باشید.

  1. مشکلات احتمالی مسیرتان را حس زده و راهکار مواجهه با آن را نیز بیابید.

بی شک معماران موفق بزرگترین شرکت معماری ایران کسانی هستند که از روابط عمومی بالایی برخوردارند. آن ها تا حدودی شخصیت انسان ها را می شناسند و در همین راستا می دانند که چگونه رفتار کنند. یک معمار موفق مهارت حل وفصل مشکل را بدون به خطر انداختن پروژه می داند.

این امر مستلزم مطالعه، کسب اطلاعات و پروراندن شخصیت خود می باشد.

ایده هایی برای داشتن بزرگترین شرکت معماری ایران

در این بخش ایده هایی را با شما در میان می گذاریم که در سطح جهانی اعمال گردیده و به نتایج مثبتی نیز منتهی شده است.

  1. همیشه به فکر ارائه خدمات حضوری نباشید.

به نوع ارائه خدمات تان فکر کنید؛ خلاق باشید و همیشه به صورت معمول پیش نروید. یکی از ایده های خلاقانه ای که می توان از شبکه آنلاین HOUZZ برگرفت؛ ارائه خدمات به شکل آنلاین می باشد. شما می تونید پل ارتباطی میان صاحب خانه ها/ کارفرمایان با معماران مطرح/ غیر مطرح باشید. در کنار اخذ پورسانت از طرفین می توانید به کسبو کار تبلیغات، بازاریابی و فروش آنلاین محصولات مرتبط نیز بپردازید.

معماری
معماری
  1. خلاقیت را سر لوحه کارهایتان قرار دهید.

گروه بیارک اینگلس، گروهی فوق خلاق است که برای مناطق بایر و مشکلات حاصل از بلایی طبیعی، طرح های معماری خلاقانه ای را پیشنهاد داده است. این گروه خلاق بر روی سایتی مرتفعو بایر، پیست اسکی خلق کردند. آ نها برای مشکلات جدی،  راه حل هایی پویا و سرزنده ارائه می دهند. این گروه برای محافظت از منهتن در مقابله با سیل، محوطه حلقوی 10 مایلی را طراحی و اجرا نمودند که در اوقات عادی، مکانی برای گرفتن حمام آفتاب و تفریحگاه می باشد. آن ها در کنار بزرگراه واقع درسواحل غربی منهتن، دیواری تاشو و مستحکم در برابر سیل را طراحی و اجرا نمودند که در مواقعی که بلااستفاده است، دیوار تاخورده و به تفریح گاه ساحلی بدل می گردد. هدف از عنوان چنین مثالی، بیان این مطلب است که کلید موفقیت در رشته معماری بی شک خلاقیت است و بس .

  1. از مواد بازیافتی نیز در کار خود بهره ببرید.

سعی کنید همیشه سازنده باشید تا مصرف کننده. یک معمار موفق در صدد استفاده از مصالح بازیافتی حاصله از تخریب ها بر می آید با این کار نه تنها در مصالح بلکه در بودجه نیز صرفه جویی کرده است. یکی از نمونه های بارز در این زمینه شرکت معماری لیوینگ می باشد. شرکتی که خلاقیتش در زمینه معماری های موقت است؛ و از موادی کاملا بازیافتی در طرح های خود بهره برده و سپس از مصالح بازیافتی برای منظورهای دیگر استفاده می کند.

کفش هایتان را عوض کنید

بزرگترین شرکت معماری ایران، بی برنامه به قله نرسیده است. برای بدل گشتن به یک شرکت بزرگ معماری بایستی به شکل مداوم کفشهایتان را عوض کنید. نخست کفش های کارفرما را پوشیده و از زاویه دید او به قضیه بنگرید؛ سپس کفش های تولیدکنندگان و ارائه دهندگان مصالح و محصولات را بپوشید و سپس به پُرسه کار نگاهی بیندازید. در طی کار بایستی کفش های بسیاری را پوشیده وبه ارزیابی بپردازید .در این راه خستگی ناپذیر باشید و بدانید که در نهایت موفقیت از آن شماست.

سپاس از همراهی تان.

2 نظرات

  1. سلام
    بجای این همه تعریف از مشتریری مداری تان چند نمونه از پلان کارهایی را که انجام دادین را در سایت تان قرار بدین تا ببینیم طرحهای شما را و بعد قضاوت کنیم
    این شکل از تبلیغ که همه اش تعریف و تمجید از خود باشه جالب نیست

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید